فردا هدفی جز پیروزی نداریم، اهمیت بالای دیدار تراکتور با گل گهر

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و گل گهر در تبریز ابراز داشت: فردا برای بار دوم در طول فصل جاری در تبریز بازی می کنیم و می خواهیم پیروز شویم. باتوجه به شرایطی که داریم این بازی برای ما و تیم حریف اهمیت بالایی دارد.

فردا هدفی جز پیروزی نداریم، اهمیت بالای دیدار تراکتور با گل گهر

وی اضافه کرد: در سه بازی گذشته 5 امتیاز گرفته ایم، ما بعداز بازی سوم وارد کورس قهرمانی شده ایم. در حال حاضر یک دهم بازی های لیگ برتر را انجام داده ایم. بعداز بازی فردا مسابقات زیادی در پیش داریم. بازی های جام حذفی را نیز در پیش داریم. بعداز اردوی تیم ملی دو بازی خارج از خانه خواهیم داشت و بعداز دو بازی مهم با استقلال و سپاهان خواهیم داشت. در هفته های پیش رو واقعا مسابقات مهم و فشرده ای داریم ولی با این وجود همه بازی ها برای ما مهم است و فرقی برایمان نمی کند و به همه آنها به یک دید نگاه می کنیم.

دنیزلی در مورد بازی قبلی تیمش برابر ذوب آهن اضافه کرد: در بازی قبل سطح بازی ما برابر ذوب آهن پایین بود و انتظار بالایی از تیمم داشتم. البته تراکتور همیشه در کورس لیگ برتر خواهد بود.

وی در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس نیز گفت: در بازی با پرسپولیس هواداران ما خیلی عالی بودند و نتیجه خوبی گرفتیم و آنها را شاد کردیم. بعداز بازی با پرسپولیس احتمال محرومیت هواداران وجود داشت ولی آنها روز جمعه می توانند کنار ما باشند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند. اشتباهات داور و بازیکنان طبیعی است. این اتفاقی است که امکان دارد در هر بازی اتفاق بیفتد. هواداران مان صبر داشته باشند، قطعاً تمام مسائل را حل می کنیم. ما در این راه و هدفی که داریم باهم و در کنار هواداران پیش می رویم و نیاز به حضور هواداران داریم. آنها به ما انرژی می دهند.

وی در مورد آخرین وضعیت مازولان نیز اضافه کرد: فردا مازولا را نداریم و او دو هفته بعد به مسابقات می رسد. مازولا در تبریز مصدوم شد و قبل از آن یک مصدومیت خفیف داشت و دیدار با نفت مسجدسلیمان باعث شد تا مصدومیتش شدیدتر گردد. سال قبل من بازیکنی داشتم که مصدمیتی شبیه مازولا داشت و 6 ماه برای ما بازی نکرد. مازولا را برای مداوا به یک کلینیک تخصصی در استانبول فرستادیم تا این مصدومیت فوری درمان گردد.

وی گفت: من 10 سال با آن ها کار کرده بودم و به آن ها اطمینان دارم و امکانات بیشتری نسبت به ایران دارند. این طبیعی است که یک بازیکن برای درمان به خارج از کشور برود. آخر هفته پیش رو مازولا به ایران برمی گردد و تمریناتش را ادامه خواهد داد.

دنیزلی در مورد تیم گل گهر نیز اضافه کرد: آنها سه بازی گذشته خودشان را نباخته اند. آنها تیم خوبی هستند ولی ما فردا در کنار هواداران بهتر کار می کنیم و هجومی و سرعتی خواهیم بود. البته شروع بازی مهم است ولی چگونه تمام شدن بازی مهمتر است. این موضوع هم برای کسانی که سریعتر بازی می کنند و موقعیت سازی بهتری دارند مهم است.

سرمربی تراکتور در مورد شناختش از سرمربی گل گهر نیز گفت: بگوویچ به عنوان یک سرمربی خوب بوده است. در سه بازی قبلی هیچ تیمی پیروز نشده گل گهر را شکست دهد و این نتیجه حضور بگوویچ در این تیم است. بگوویچ از ابزاری که دارد خیلی خوب استفاده می کند. لیگ به نحوی است که در هر دیدار تشخیص تیم برنده سخت است. حتی تیم شهرخودرو که در صدر جدول است، به سختی به 9 امتیاز رسیده و این ویژگی لیگ ایران است.

وی با اشاره به وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر گفت: این وضعیت جدول دستخوش خیلی تغییرات خواهد بود. تا زمانی که ما خوب هستیم و خوب کار می کنیم تیم های دیگر برایمان مهم نیستند و ما کار خودمان را می کنیم.

وی در مورد اردوهای تیم ملی گفت: برپایی اردوی تیم ملی روی تیم هایی که بازیکن ملی پوش بیشتری دارند، تأثیر منفی خواهد داشت.

وی گفت: مسائل گلزنی خود را به زودی حل خواهیم کرد. ما نباید فصل قبل را با این فصل مقایسه کنیم. ما در شرایط خسته کننده ای این 3 دیدار را برگزار کردیم. خلاقیت کم و کمبود گلزنی دلایل مختلف و مرتبطی دارد. کوین فرچونه باید با سایر بازیکن ها هماهانگ گردد و این موضوع به مرور زمان حل می گردد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10699

به "فردا هدفی جز پیروزی نداریم، اهمیت بالای دیدار تراکتور با گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا هدفی جز پیروزی نداریم، اهمیت بالای دیدار تراکتور با گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید