برانکو مربی هفته، استقلال ناکام هفته

به گزارش شیوا مارکت، هفته بیست و چهارم لیگ هجدهم به کام سرخ های پایتخت و سرخ های تبریز بود. هم پرسپولیس و هم تراکتور به آنچه می خواستند رسیدند.

برانکو مربی هفته، استقلال ناکام هفته

هفته بیست وچهارم لیگ برترعمیقا متاثرازنتیجه دربی بود و همان طورکه دیدیم سرخ های پایتخت به واسطه کسب پیروزی مقابل رقیب سنتی خود توانستند پیکان را هم که تازه راه افتاده بود، مغلوب نمایند و فاصله بیشتری با رقبا بگیرند. استقلال نیز که شکست تلخی دردربی تجربه نموده بود نتوانست ازپس سایپا برآید تا کاملا معین گردد که شکست درشهرآورد تا چه اندازه درروحیه تیم ها موثراست. اگراستقلال با همین فرمان جلو برود، دربازی های آینده هم مشکل خواهد داشت و اگرپرسپولیس هم بتواند همین جهت را حفظ کند، برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ خواهد شد. درمیان نتایجی که درهفته بیست و چهاررقم خورد باید به توقف دوباره سپاهان هم توجه داشت. تیم امیرقلعه نویی به شدت بحرانی شده و حتی نمی تواند ازسد تیم های میانه جدولی بگذرد. سپاهان که خودش را مدعی اول قهرمانی می دید حالا امتیازهای چشمگیری ازپرسپولیس عقب است و حتی بیم آن می رود که نتواند صندلی سومی را هم درفصل هجدهم حفظ کند. افت سپاهان درحالی که هیچ درگیری با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نداشت ازشگفتی های این روزهای فوتبال ایران است وخیلی ها تصورمی کردند تیم قلعه نویی به دلیل اینکه دربازی های باشگاهی آسیا حضورندارد به راحتی جام قهرمانی لیگ را به چنگ می آورد که هرگزاین گونه نشده است.

بازیکن برتر: حامدفلاح زاده (سایپا)

انتخاب بازیکن هفته بیست وچهارم به دلیل بازی های کم گلی که رقم خورد، بسیاردشوارمی نمود اما درنهایت تحریریه ایران ورزشی به حامد فلاح زاده، دروازه بان تیم سایپا رای داد. فلاح زاده دربازی تیمش مقابل استقلال با واکنش های خیره نماینده مانع ازگلزنی بازیکنان حریف شد ونشان داد درآینده ای نه چندان دورتیم ملی فوتبال ایران هم می تواند روی توانایی های او حساب کند. فلاح زاده درترکیب سایپا همچون نگینی می درخشد و ازجمله بازیکنان آینده دارفوتبال ایران است. بازی های این دروازه بان را باید با دقت بیشترتماشاکرد.

تیم هفته: پرسپولیس

انتخاب پرسپولیس به عنوان تیم هفته دلایل روشنی دارد. سرخ ها درهفته بیست و چهارم هم به مانند هفته بیست وسوم برنده میدان بازی را ترک کردند تا درحاشیه امنیت ایده ال درصدرجدول قراربگیرند. پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی و دورازاحساس، همان طورکه دردربی هم دیده بودیم این بازی را به سود خودش به سرانجام برد تا برخلاف آنچه پیش بینی می شد درلیگ هجدهم هم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لقب بگیرد. حالا سرخ ها می توانند با خیال آسوده تری هم در رقابت های آسیایی حاضرشوند وبرای جبران ناکامی درآن جبهه برنامه ریزی نمایند.

مربی هفته: برانکوایوانکوویچ

برانکوسال 1398خورشیدی را هم با بردهای پی درپی آغازکرد تا نشان دهد همچنان همان مربی سیری ناپذیروجام خواه است. پیش ازشروع سال جدید به واسطه کندی حرکت پرسپولیس تصورمی شد برانکو نیز دیگرانگیزه و نشاط سابق را برای رسیدن به قهرمانی لیگ دروجود خود ندارد اما بردهای بزرگ مقابل استقلال وسپس سایپا نشان ازتداوم انگیزه های آقای پروفسوردارد. بدون شک اگربرانکو بتواند سومین قهرمان پی درپی را هم با پرسپولیس به دست آورد درفوتبال ایران جاودانه خواهد شد.

ناکام هفته: استقلال

استقلال دربی را باخت بعد ازآن به سایپا هم باخت و علاوه براین شکست ها که ازلحاظ امتیازی به شدت آن ها را متضررکرد حاشیه های بسیاری هم ازدل این تیم بیرون زد که آینده این باشگاه را عمیقا نگران نماینده جلوه می دهد. استقلال درحالی که جام حذفی را هم ازدست داده بود امیدواربود که درلیگ به نقطه روشنی برسد و بعد ازسال ها جام قهرمانی را به دست آورد، اما نتایج دوبازی اخیربه کلی تیم شفررا از دایره مدعیان خارج کرد تا استقلال یک سال دیگرنیز ازرسیدن به جام قهرمانی لیگ محروم گردد. به راستی این استقلال به کجا می رود؟ آیا به سال های بعد هم امیدی هست؟

تیم منتخب هفته بیست و چهارم 2-4-4

دروازه بان: حامدفلاح زاده(سایپا)

مدافعان میانی: محمدطیبی(تراکتورسازی)، مجتبی لطفی(پارس جم)

مدافعان کناری: فرزادجعفری(فولاد)، محمدنادری(پرسپولیس)

هافبک ها: مهدی کیانی(تراکتورسازی)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، اشکان دژاگه(تراکتورسازی)، امین قاسمی نژاد(پدیده)

مهاجمان: ساسان انصاری(تراکتورسازی)، ماریوبودیمیر(پرسپولیس)

2

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4663

به "برانکو مربی هفته، استقلال ناکام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو مربی هفته، استقلال ناکام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید