فعالیت دوباره 3 طرح کلان ملی تا مرداد ماه، جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان

به گزارش شیوا مارکت، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا سه ماه آینده، فعالیت سه پروژه که در قالب طرح کلان معرفی شده است دوباره ازسر گرفته می گردد.

فعالیت دوباره 3 طرح کلان ملی تا مرداد ماه، جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان

مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به وضعیت طرح های کلان در دانشگاه ها گفت: موضوع توقف طرح های کلان با توجه به شرایط تحریمی و مالی، صحت ندارد.

وی تأکید کرد: انتظار داریم تا سه ماه آینده، فعالیت سه پروژه که در قالب طرح کلان معرفی شده است دوباره ازسر گرفته گردد.

برومند ادامه داد: معاونت پژوهشی وزارت علوم با قوت هر چه تمام تر برنامه های از قبل طراحی شده برای سال جاری را دنبال می نماید و هیچ خللی در این برنامه ها وارد نشده است.

وی اعلام کرد: آنالیز فعالیت پارک ها و مناطق ویژه علم و فناوری، برگزاری جلسات شورای عتف و اعزام فرصت مطالعاتی از جمله برنامه های این معاونت است که دنبال می گردد.

جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان در صنعت

معاون پژوهشی وزارت علوم همچنین به تشریح روند اعزام فرصت مطالعاتی اساتید پرداخت و گفت: سال جاری همه اعضای هیئت علمی که به تازگی به جمع وزارت علوم پیوستند باید دوره فرصت مطالعاتی در صنعت را بگذرانند. این موضوع با هماهنگی دانشگاه ها و سازمان های مرتبط با وزارت علوم انجام می گردد.

وی در سرانجام گفت: این دوره فرصت مطالعاتی به صورت 6 ماهه در وضعیت است که در صورت تمایل اساتید می توانند به صورت نیمه وقت و تا 12 ماه این دوره را به سرانجام برسانند.همچنین در دوره رسمی آزمایشی نیز اساتید ملزم به گذراندن دوره 3 ماهه هستند که این دوره را نیز می توانند طی 6 ماه به صورت نیمه وقت بگذرانند.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6050

به "فعالیت دوباره 3 طرح کلان ملی تا مرداد ماه، جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت دوباره 3 طرح کلان ملی تا مرداد ماه، جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید