جداسازی نمک از چشمه های گرمسار با همکاری دانشگاه امیرکبیر

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر غلامرضا کاتب در بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اقدام دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه ایجاد برج فناوری و حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان بسیار قابل تحسین است.

جداسازی نمک از چشمه های گرمسار با همکاری دانشگاه امیرکبیر

وی اضافه نمود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با فعالیت های دانش بنیان توانسته است باری از دوش نظام بردارد و این نوع فعالیت ها موجب می گردد تا امید در کشور ایجاد گردد.

کاتب گفت: با یاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر می توانیم پروژه های تحقیقاتی کاربردی متناسب با نیازهای منطقه گرمسار تعریف کنیم.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص فضایی به پارک علم و فناوری در برنامه قرار گرفته است، که این پارک با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و منطقه ویژه مالی گرمسار و یاری وزارت علوم راه اندازی می گردد.

کاتب اضافه نمود: یکی از رسالت های ما، بازاریابی برای شرکت های دانش بنیان است که برنامه داریم در گرمسار این موضوع را برنامه ریزی کنیم و از دستاوردهای این شرکت ها استفاده کنیم.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: در گرمسار حدود 13 مرکز دانشگاهی فعال هستند، برنامه ای ترتیب داده می گردد که رؤسای این مراکز از برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید نموده و در جریان ایده های این دانشگاه برتر برای تبدیل به دانشگاه نسل سه قرار گیرند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5678

به "جداسازی نمک از چشمه های گرمسار با همکاری دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جداسازی نمک از چشمه های گرمسار با همکاری دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید