فعالیت شبکه فن بازار ملی ایران در 20 استان کشور

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، دوازدهمین نشست سراسری فن بازارهای کشور با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور به میزبانی فن بازار منطقه ای استان سمنان برگزار گردید. لزوم ارتباط بین صنعت و رویکردهای علمی و راهکارهای فراوری فناورانه، از موضوعاتی بود که سخنرانان به صورت مشترک به آن اشاره کردند.

فعالیت شبکه فن بازار ملی ایران در 20 استان کشور

در این نشست میلاد صدر خانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران ضمن بیان ضرورت ارائه رویکرد علمی به صنعت، گفت: برای رونق فراوری و تحقق شعار سال می بایست روابط بین صنعت و دانشگاه را تقویت کرد.

وی با بیان اینکه هزار میلیارد ریال تفاهم نامه بین صنعت و پژوهشگران در یک سال اخیر منعقد شده است، تأکید کرد: رونق فراوری با توجه به رویکردهای علمی در کشور محقق می گردد و این امر نیازمند پیوند میان صنعت و دانشگاه است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه فن بازار ملی ایران در 20 استان کشور و نیز فعالیت یک فن بازار تخصصی در صنعت گاز گفت: در اجلاس اخیر اسکاپ (کشورهای کمیسیون مالی اجتماعی آسیا و پاسیفیک) در خرداد ماه سال جاری نیز با ابتکار ایران و کوشش علمی شش ماهه، از شبکه استارت آپی آسیا و اقیانوسیه با عنوان اپک استارت آپ رونمایی شد.

رئیس شبکه فن بازارملی ایران گفت: در قالب این شبکه، تمام استارت اپ ها می توانند ارتباط و هم افزایی داشته باشند و خدمات مشاوره و منتورینگ دریافت نمایند.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7336

به "فعالیت شبکه فن بازار ملی ایران در 20 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت شبکه فن بازار ملی ایران در 20 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید