فوتبال دنیا، آرسن ونگر: در ماه ژانویه مربیگری را از سر می گیرم

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - آرسن ونگر می گوید می خواهد به دوران استراحتش سرانجام دهد و از ابتدای سال میلادی آینده فعالیتش در دنیای فوتبال را از سر بگیرد.

فوتبال دنیا، آرسن ونگر: در ماه ژانویه مربیگری را از سر می گیرم

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر می خواهد در ماه ژانویه سرمربیگری را از سر بگیرد. سرمربی سابق آرسنال که در انتها فصل گذشته پس از 22 سال کار در شمال لندن این تیم را ترک کرد و از آن موقع بیکار بوده است، می گوید تمایل دارد مربیگری را از سر بگیرد اما اخباری که درباره احتمال روی کار آمدنش به عنوان جانشین نیکو کواچ در بایرن مونیخ وجود دارد را بی اساس می داند.

ونگر در پاسخ به خبرنگار نشریه بیلد آلمان مبنی بر اینکه آیا او هنوز هم خیال مربیگری دارد، گفت: بله، همینطور است. من فکر می کنم که کارم را دوباره از اول ژانویه از سر خواهم گرفت. هنوز نمی دانم که سر از کجا درخواهم آورد. من استراحت نموده ام و الان دوباره آماده کار هستم. فوتبال جهان: واکنش آرسن ونگر به خبر پیوستنش به پاری سن ژرمن

ونگر ادامه داد: اینکه آیا به فوتبال باشگاهی برمی گردم صد درصد معین نیست. برخی اتحادیه ها و تیم های ملی هم هستند. ممکن است سر از ژاپن هم درآورم. به لطف 22 سال مربیگری ام در آرسنال، من در رده های مختلف تجربیات زیادی کسب نموده ام. از تمام جهان به من پیشنهادهایی شده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1269

به "فوتبال دنیا، آرسن ونگر: در ماه ژانویه مربیگری را از سر می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آرسن ونگر: در ماه ژانویه مربیگری را از سر می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید