فوتبال دنیا، اسپالتی: طرفداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران شان را فراموش نمایند اما نتیجه دربی میلان را نه!

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی از اهمیت دربی میلان گفت و آن را با تاریخ تولد طرفداران اینتر تیم مقایسه کرد.

فوتبال دنیا، اسپالتی: طرفداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران شان را فراموش نمایند اما نتیجه دربی میلان را نه!

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب (یکشنبه) تیمش مقابل میلان در دربی دلامادونینا در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا گفت: دربی میلان برای بازیکنان و طرفداران یک ارزش دیگری دارد. این بازی دماسنج مناسبی برای سنجیدن اینکه ما چقدر برای اینتر تب می کنیم، است.

وی اضافه نمود: خیلی مهم است که در چنین بازی هایی مطالبه جو باشیم و بخواهیم بازی فوق العاده ای از خود ارائه دهیم. چنین بازی هایی رویکردی اینچنینی می طلبد. به دنبال ارائه یک بازی باز مقابل میلان هستیم. خیلی از طرفداران اینتر در استادیوم خواهند بود و خیلی از طرفداران هم به عنوان چهارمین حلقه از خانه از ما حمایت خواهند کرد.

اسپالتی در بخش دیگری از صحبت هایش در اهمیت دربی دلامادونینا گفت: طرفداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران خود را فراموش نمایند اما نتیجه دربی میلان را فراموش نخواهند کرد. اگر می خواهید که جزئی از تاریخ باشگاه اینتر باشید، باید در چنین بازی هایی پیروز شوید. جدول رده بندی سری A ایتالیا

وی در مقایسه ستاره خط حمله خود و مهاجم آرژانتینی میلان گفت: ایکاردی و ایگواین بازیکنان بزرگی هستند که می توانند هر زمان حریف را سورپرایز نمایند. آنها خصوصیات متفاوتی دارند اما هر دو بازیکنان مهمی برای تیم های خود هستند.

سرمربی اینتر در انتها گفت: اینتر از حیث کیفیت و شخصیت پیشرفت نموده است اما هنوز جای تکامل و پیشرفت بیشتر دارد.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1296

به "فوتبال دنیا، اسپالتی: طرفداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران شان را فراموش نمایند اما نتیجه دربی میلان را نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، اسپالتی: طرفداران اینتر ممکن است تاریخ تولد همسران شان را فراموش نمایند اما نتیجه دربی میلان را نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید