فونسکا: مقابل خنت خوب بازی نکردیم، پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای رم است

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال رم اگر چه از عملکرد شاگردانش مقابل خنت بلژیک راضی نیست، اما از کسب پیروزی در این ملاقات ابراز رضایت کرد.

فونسکا: مقابل خنت خوب بازی نکردیم، پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای رم است

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا در پی رجحان یک بر صفر خانگی شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل خنت بلژیک در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از هر لحاظ عملکرد باکیفیتی نبود، اما نباید فراموش کرد که ما در دوره دشواری به سر می بریم و در کوشش برای درست کردن اوضاع هستیم. خنت تیم قدرتمندی است و ما خوب بازی نکردیم، اما مهم این بود که دروازه مان را بسته نگه داشتیم و با پیروزی زمین را ترک کردیم.

وی اضافه کرد: در این مقطع اعتماد به نفس تیم پایین است و به همین دلیل نباید خیلی ریسک می کردیم و احتیاج به کوشش بیشتری داریم. در پاسکاری چیزی نیستیم که یک ماه پیش بودیم. با این وجود بازیکنان ما تمام کوشش خود را کردند و کسب پیروزی در این ملاقات مهم بود. اگر نتوانیم خوب دفاع کنیم، نمی توانیم خوب حمله کنیم. حالا باید روی بهبود اوضاع تمرکز کنیم و کارمان را خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال رم در حمایت از هافبک 23 ساله اش که به هنگام تعویض شدن از سوی بعضی طرفداران جالوروسی هو شد، گفت: پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای ما است. او بیشتر از هر بازیکن دیگری فشار را حس می نماید و در این باره با او صحبت کردم. اگر بازیکنی داشته باشیم که واقعاً عاشق رم باشد، آن لورنزو است، بنابراین او در این مقطع حس مسئولیت پذیری دارد. باید به پلگرینی یاری کنیم تا دوباره اعتماد به نفسش را بازیابد و از بازی اش لذت ببرد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16203

به "فونسکا: مقابل خنت خوب بازی نکردیم، پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای رم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: مقابل خنت خوب بازی نکردیم، پلگرینی بازیکن خیلی مهمی برای رم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید