فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: زمان بندی مان برای گلزنی عالی بود، اجازه خودنمایی به لیورپول را ندادیم

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی از عملکرد شاگردانش برابر لیورپول ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: زمان بندی مان برای گلزنی عالی بود، اجازه خودنمایی به لیورپول را ندادیم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر بر لیورپول غلبه کردند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا گفت: در جریان بازی عالی کار کردیم و هرگز کنترل بازی را از دست ندادیم. ما با تمرکز بالایی بازی کردیم و زمانی هم که دفاع کردیم، اجازه خودنمایی به لیورپول را ندادیم.

وی با اشاره به گل دقیقه 90 لورنزو اینسینیه اضافه کرد: ما حتی زودتر می توانستیم به گل برسیم، اما فکر می کنم زمان بندی مان برای گلزنی عالی بود و در زمان مناسبی به گل رسیدیم. اگر مرتنس در موقعیتی که نصیبش شد موفق به گلزنی می شد، زمان بیشتری به دردسر می افتادیم. پیروزی مقابل فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا برای ما معنا و مفهموم خاصی دارد.

آنچلوتی توضیح داد: این پیروزی برای بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان ما مهم بود. چنین بازی هایی احتیاج به تمرکز دارد و درکنارش نگرانی هایی وجود دارد، اما به بازیکنانم گفتم که از بازی خود لذت ببرند و اوضاع هم آنطور که می خواستیم پیش رفت.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1139

به "فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: زمان بندی مان برای گلزنی عالی بود، اجازه خودنمایی به لیورپول را ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کارلو آنچلوتی: زمان بندی مان برای گلزنی عالی بود، اجازه خودنمایی به لیورپول را ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید