قیمت نسخه پرو ذن فون 7 به احتمال بالا 500 یورو خواهد بود

به گزارش شیوا مارکت، بر اساس اخبار منتشر شده شرکت ایسوس قصد دارد تا از تلفن همراه ذن فون 7 در تاریخ 26 آگوست (5 شهریور ماه) رونمایی کند. برخی شایعات منتشر شده درباره این تلفن همراه بیان می کنند که امسال ایسوس قصد دارد که از دو نسخه ذن فون 7 ،به نام های ذن فون 7 و ذن فون 7 پرو، رونمایی کند. نسخه عادی و پرو این تلفن همراه به ترتیب دارای چیپست اسنپدراگون 865 و چیپست 865 پلاس خواهند بود.

قیمت نسخه پرو ذن فون 7 به احتمال بالا 500 یورو خواهد بود

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط یکی از افشاگران به نام Roland Quandt منتشر شده است، قیمت نسخه پرو ذن فون 7 550 یورو (در حدود 650 دلار) خواهد بود. در کنار استفاده از اسنپدراگون 865 پلاس، ایسوس در این تلفن همراه از 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

این افشاگر در ادامه می گوید که ایسوس قصد دارد تا یک نمونه از نسخه پرو را با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اما با همان چیپست 865 پلاس عرضه کند که قیمت آن 500 یورو (در حدود 600 دلار) خواهد بود (استفاده از 6 گیگابایت رم در کنار چیپست اسنپدراگون 865 پلاس که در بیشتر تلفن های همراه پرچمدار و مخصوص بازی از آن استفاده می شود کمی عجیب است).

این اطلاعات جدید همچنین می گویند که ذن فون 7 دارای باتری با ظرفیت بالای 5000mAH خواهد بود تا طرفداران ایسوس نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشند.

  • گوشی های جدید بلک بری در سال 2021 معرفی می شوند

همانگونه که بنچمارک گیک بنچ (Geekbench) منتشر شده نشان می دهد، ایسوس I002D، که به احتمال بالا همان نسل هفتم ذن فون است، دارای چیپست اسنپدراگون 865 است (با توجه به عبارت نوشته شده در جلوی مادربورد دستگاه به نام Kona نمی توان فهمید که این اطلاعات مربوط به نسخه عادی هستند یا پرو).

در کنار مشخص شدن نوع چیپست، این دستگاه دارای 8 گیگابایت حافظه رم است و سیستم عامل آن نسخه دهم اندروید است.

مجموعه تلفن های همراه ذن فون 7 به طور حتم جایگزین جذابی برای تلفن های همراه وان پلاس خواهند بود. همان گونه که دیدم در ابتدا، وان پلاس تلفن های همراه تولیدی خود با قیمت های بسیار رقابتی عرضه کرد اما با گذر زمان رفته رفته قیمت مدل های جدید آن افزایش یافت.

با وجود اینکه اطلاعات چندانی از دیگر مشخصات این تلفن همراه منتشر نشده است اما برخی اطلاعات خبر از وجود نمایشگر 6.4 اینچی LCD ساخت شرکت چینی BOE با رزولوشن 1080 در 2340 در نسخه عادی این تلفن همراه می دهند.

ویدیوی رسمی منتشر شده از طرف شرکت ایسوس در رابطه با این تلفن همراه، وجود دوربین چرخنده در ذن فون 7 را تقویت می کند. در این ویدیو، شاهد استفاده از ناچ یا حفره در نمایشگر دستگاه نیستیم.

  • هواوی قصد دارد تلفن همراهی با اثر انگشت تمام صفحه و دوربین زیر نمایشگر بسازد

منبع: GSMArena

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22819

به "قیمت نسخه پرو ذن فون 7 به احتمال بالا 500 یورو خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نسخه پرو ذن فون 7 به احتمال بالا 500 یورو خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید