لبوف: بازیکنان کره جنوبی در سال 2002 دوپینگ کرده بودند

به گزارش شیوا مارکت، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه همچون کریستوف دوگاری و امانوئل پتی به صورت واضح اعلام کرد تیم ملی فوتبال کره جنوبی در جام جهانی 2002 دوپینگ کرده بود.

لبوف: بازیکنان کره جنوبی در سال 2002 دوپینگ کرده بودند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از دو میزبان جام جهانی 2002 بود که پیروز شد با شگفتی سازی در این دوره از رقابت ها، به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند. البته بازی های جنجالی کره در این جام و اشتباه های داوری نیز به آنها کمک کرد تا به این مهم برسند.

تیم ملی فوتبال فرانسه در این جام عملکرد خوبی نداشت و در همان دور نخست و بدون گل زده از رقابت ها حذف شد اما کره جنوبی با شکست دادن تیم هایی همچون پرتغال، اسپانیا و ایتالیا، توانست شگفتی بیافریند.

فرانک لبوف درباره تیم ملی فوتبال فرانسه در آن جام گفت : به نظر من اتفاقات عجیبی در این جام رخ داد که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد. بازی کره در جام جهانی مشکوک بود. یک سال قبل از جام جهانی یعنی در جام کنفدراسیون های سال 2001، برابر کره به میدان رفتیم و توانستیم با پنج گل آنها را شکست بدهیم. چطور ممکن است چنین تیمی در عرض یک سال این قدر پیشرفت کند؟ در تمام بازی های کره جنوبی و روی هر توپ، سه بازیکن حضور داشت. برایم سخت است این را بپذیرم. به نظر من بیشتر بازیکنان کره جنوبی در آن سال، دوپینگ کرد بودند. دیگر چنین نمایشی از کره جنوبی بعد از جام جهانی ندیدیم. قبل از جام هم چنین نمایشی از آنها ندیدیم و این فقط در جام جهانی خلاصه شده بود.

لبوف چندی پیش نیز صحبت های جنجالی از رختکن تیم ملی فرانسه قبل از دیدار با برزیل فاش کرده بود. او در این مورد هم گفته بود: وقتی لوران بلان مصدوم شد، کمتر کسی روی من حساب باز می کرد که بتوانم جانشین این بازیکن در تیم ملی فوتبال فرانسه بشوم.

فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی 98 با برتری برابر کرواسی به دیدار نهایی رسید ولی عدم حضور لوران بلان، مدافع مرکزی با صلابت خروس ها باعث شد خیلی ها شانس فرانسه را برای قهرمانی در جام جهانی کم بدانند. در نهایت اما فرانسه با دو گل زین الدین زیدان و یک گل از امانوئل پتی توانست برزیل را ببرد و قهرمان جهان شود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14804

به "لبوف: بازیکنان کره جنوبی در سال 2002 دوپینگ کرده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبوف: بازیکنان کره جنوبی در سال 2002 دوپینگ کرده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید