لوگوهایی که در آنها با بازی کردن با فضای منفی، مفهوم کلمه به زیبایی نشان داده شده
به گزارش شیوا مارکت، طراح لوگو باید یک استعداد ذاتی، حس زیبایی شناسانه، نکته سنجی و خلاقیت داشته باشد و بتواند از انواع فناوری ترسیم اشکال و نرم افزارها به راحتی استفاده کند.
با ترکیب تایپوگرافی، رنگ، سایه، شکل و بافت گاه می توان به برندسازی و تبلیغاتی دست پیدا کرد که فراتر از هر تبلیغ روتین دیگر باشد.
یکی از طراحان لوگوی خلاق، آقای ساندر است. در نمونه کارهایی که در زیر از او می بینید، مشاهده می کنید که چطور مفهوم هر واژه گنجانده شده است.
در بیشتر این لوگوها، طراح روی فضای منفی با زیرکی بازی نموده است. فضای منفی به معنای فضای بین اشکال و موضوعات یک تصویر است. فضای منفی در واقع وجود ندارد.
منبع: یک پزشک
انتشار: 25 آبان 1399
بروزرسانی: 25 آبان 1399
گردآورنده: shivamarket.ir
شناسه مطلب: 24162
به "لوگوهایی که در آنها با بازی کردن با فضای منفی، مفهوم کلمه به زیبایی نشان داده شده" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "لوگوهایی که در آنها با بازی کردن با فضای منفی، مفهوم کلمه به زیبایی نشان داده شده"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید