لیست خرید مورینیو لو رفت؛ زلاتان و گرت بیل در کنار ماتیچ

به گزارش شیوا مارکت، مورینیو این بازیکن را هم در منچستریونایتد و هم در چلسی راهنمایی نموده است. به نظر می رسد او در ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد نمود. بلیچرریپورت تایید می نماید که مورینیو شرایط جذب این بازیکن 31 ساله را آنالیز نموده است و او به تاتنهام می پیوندد.

لیست خرید مورینیو لو رفت؛ زلاتان و گرت بیل در کنار ماتیچ

چند روز بعد از معرفی ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام رسانه های انگلیسی اهداف احتمالی این سرمربی در بازار جابجایی را معرفی نموده اند.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو به انگلیس بازگشت و این بار همه چیز فرق می نماید. او در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی تاتنهام هاتسپر روز پنجشنبه، لبخند زد و آرامش داشت؛ این واقعا عجیب بود. پس از یازده ماه دوری از سرمربیگری بعد از آخرین باری که او راهنمایی منچستریونایتد را در دست داشت حالا مورینیو آماده است تا خودش را نشان بدهد. در اسپرز، او با دانیل لوی، مردی که در بازار جابجایی سختگیر است، همدست می گردد. او دوست دارد کسی باشد که در باشگاه تصمیمات بزرگی را بگیرد و نسبت به سرمایه گذاری قابل توجه بسیار دقیق است. بدین ترتیب اگر مورینیو قصد خرج کردن را دارد، معامله باید ارزش خوبی داشته باشد.

مورینیو در بیشتر دوران کار خود برعکس بوده است. در صورت بروز مشکل ، معمولاً برای برطرف آن احتیاج به پول نقد فوری دارد. اگرچه مورینیو گفته که قصد ندارد در زمستان خرج زیادی روی دست لوی بگذارد باید صادق باشیم که او قطعا چنین کاری نخواهد نمود. آیا فکر می کنید تمام بازیکنانی که او احتیاج دارند در سال آینده به تاتنهام می آیند؟ مطلقا نه! نشریه بلیچرریپورت در گزارشی با آنالیز نقاط ضعف تاتنهام و لیست علاقه منده سرمربی پرتغالی 5 بازیکنی که او به احتمال زیاد جذب خواهد نمود را معرفی کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ

این شایعه در روز آدینه مطرح شد وقتی که توسط جیسون برت از تلگراف گزارش داده شد که مورینیو می تواند با سرانجام قرارداد زلاتان او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. او دو فصل گذشته را پس از اینکه توسط مورینیو در لیست خروجی منچستریونایتد نهاده شد در لس آنجلس گلکسی سپری کرد و چند روز پیش با طرفداران این تیم آمریکایی خداحافظی کرد تا جدایی خود را تایید کند. منابع نزدیک به این بازیکن روز شنبه به بلیچرریپورت گفتند که این بازیکن 38 ساله 98٪ مطمئن است باشگاه بعدی وی در ایتالیا خواهد بود، جایی که آث میلان، ناپولی و بولونیا همگی علاقه جدی نشان داده اند. نکته اول درباره جذب زلاتان حضور او در کنار هری کین است و بعید به نظر می رسد او بتواند مهاجم دیگری را در کنار خود تحمل کند؛ نکته دوم بخش دستمزد ایبرا است که مورد توجه قرار می گیرد.

گرت بیل

مهاجم دیگری که مورینیو می تواند به خریدش امیدوار باشد، گرت بیل است. مهاجم اهل ولز که در آستانه اخراج از رئال مادرید نهاده شده است و طرفداران لوس بلانکوس از حضورش در این تیم ناراضی هستند همواره مورد ستایش ژوزه مورینیو نهاده شده است و سرمربی پرتغالی به خرید او فکر خواهد نمود. بیل در حال حاضر با رئال مادرید قرارداد دارد و پیش بینی می گردد که در زمستان با قراردادی قرضی راهی انگلیس و تیم سابقش گردد. یکی از منابع بلیچرریپورت در باشگاه تاتنهام گفت که رئیس لوی در صورت وجود شرایط مناسب برای بازگشت بیل اقدام خواهد نمود. اگر واقعاً خودش را نشان دهد، هیچ راهی وجود ندارد که مورینیو بتواند در برابر اضافه کردن این بازیکن به خط حمله مقاومت کند.

برونو فرناندز

تعجب آور نبود که فرناندز تابستان گذشته از اسپورتینگ لیسبون خارج گردد و شکی نیست که وی همچنان توسط تعدادی از باشگاه های برتر لیگ قهرمانان اروپا دنبال می گردد. این هافبک فوق العاده علاوه بر خلق موقعیت، در گلزنی هم بسیار پیروز است. منابع می گویند مورینیو به شدت علاقه مند جذب هموطن خود به تاتنهام است. این امر می تواند به این دلیل باشد که آنها خورخه مندس را به عنوان یک عامل به اشتراک می گذارند، که مطمئناً به سرمربی جدید تاتنهام یاری می نماید تا حرکت بعدی خود را تأمین کند. او قطعا در لیست حضور دارد اما آنها نگرانی دارند که بازیکن 25 ساله به پیشنهادهای بزرگتر پاسخ مثبت بدهد.

نمانیا ماتیچ

تنها چند دقیقه بعد از انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید تیم تاتنهام، توییتر پر از حرفهایی بود که ماتیچ به زودی سرمربی سابقش را همراهی خواهد نمود. مورینیو این بازیکن را هم در منچستریونایتد و هم در چلسی راهنمایی نموده است. به نظر می رسد او در ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد نمود. بلیچرریپورت تایید می نماید که مورینیو شرایط جذب این بازیکن 31 ساله را آنالیز نموده است و او به تاتنهام می پیوندد.

روبن دیاز

مدافع میانی تیم بنفیکا از پرتغال دیگر بازیکنی است که مورینیو زیر نظر دارد. بعد از تقویت خط حمله و خط میانی این سرمربی تصمیم خواهد داشت تا خط دفاعی را هم مستحکم تر کند. منابع تایید نموده اند که ژوزه از این بازیکن 22 ساله به عنوان کاپیتان آینده تیمش یاد می نماید هرچند او خیلی جوان است. باشگاه پرتغالی این بازیکن را 66 میلیون یورو قیمت گذاری نموده است و بعید به نظر می رسد برای هموطن او تخفیف قائل گردد. احتمال خرید او در زمستان کمرنگ است و در تابستان تاتنهام برای خریدش اقدام خواهد نمود.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13760

به "لیست خرید مورینیو لو رفت؛ زلاتان و گرت بیل در کنار ماتیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید مورینیو لو رفت؛ زلاتان و گرت بیل در کنار ماتیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید