لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد، بضاعت ما همین بود

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری شامگاه آدینه بعداز شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در تبریز در نشست خبری گفت: بضاعت ما همین بود و کوشش کردیم ولی در دقایق پایانی گل خوردیم.

لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد، بضاعت ما همین بود

وی با بیان اینکه تیمش در حال حاضر آمادگی لازم را برای بازی های سنگین ندارد، ادامه داد: در جایی که باید تمرکز می کردیم یک توپ را لو دادیم و پنالتی دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

مهاجری با اشاره به اینکه مسائل تیمش را می داند و باید آنها را رفع کند، ابراز داشت: ما با توجه به بضاعت مان باید انتظار داشته باشیم.

سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه مشکل عمده ما مشکل بدنی بازیکنان است، اضافه نمود: نداشتن بدنساز یکی از مسائل اصلی است و بازیکنان تمام کوشش خود را انجام دادند و باید این نتیجه را در بازی های بعدی جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنانش بیشتر از توان خودشان در این بازی زحمت کشیدند، گفت: در دو هفته سه بازی سنگین انجام دادیم و این باعث شد که نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم.

مهاجری ادامه داد: زمان ضروری است تا افکارمان را پیاده کنیم و ما مجبوریم با همین بضاعت بازی را کنترل کنیم.

ملاقات تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در حالی از ساعت 20:15 امشب در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال برگزار گردید که با پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت همراه بود. مهدی ترابی (84- پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21593

به "لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد، بضاعت ما همین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برای ماشین سازی هنوز ادامه دارد، بضاعت ما همین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید