لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، ایران به مصاف کانادا می رود

به گزارش شیوا مارکت، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها 2019 در هفته سوم در شهر ارومیه به مصاف تیم کانادا می رود.

لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، ایران به مصاف کانادا می رود

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، سومین هفته رقابت های لیگ ملت ها 2019با حضور چهار تیم ایران، روسیه، لهستان و کانادا ظهر امروز با بازی دو تیم روسیه و لهستان در استادیوم شش هزار نفری غدیر ارومیه شروع شد.

دیگر بازی این تیم عصر امروز ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می گردد.

تیم روسیه در نهایت توانست بازی نخست را با نتیجه 3 بر یک از آن خود کند، باید منتظر ماند و دید که تیم ملی کشورمان در هفتمین بازی خود ششمین برد خود را به دست می آورد یا نه.

در ادامه بازی ها تیم ملی ایران به ترتیب با تیم های لهستان و روسیه مصاف خواهد داد.

سرمربی تیم ملی والیبال در کنفرانس مطبوعاتی دیروز که با حضور مربیان دیگر تیم ها برگزار گردید گفت: باعث افتخار است که کنار سرمربی های بزرگ قرار بگیری و همین موضوع را امروز دارم تجربه می کنم.

ایگور کولاکوویچ اضافه نمود: ارومیه شهر والیبال خیزی است و می توان تاریخ والیبال را در آن جست وجو کرد.

وی اضافه نمود: تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی ما در ارومیه به دنیا آمده اند و بازی در شهر خودشان برایشان مطمئناً جالب خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی های هفته سوم برایمان بسیار سخت است ولی به دنبال کسب نتیجه هستیم و برای هر بازی و برای هر روز خواهیم جنگید و به دنبال حضور در مرحله نهایی هستیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص ایجاد یا عدم ایجاد تغییرات چشمگیر در ترکیب تیم ملی توضیح داد: وقتی 5 بازی را با برد پشت سر گذاشته ایم برای چه دلیلی باید تغییراتی ایجاد کنیم بلکه به دنبال برد هستیم، به فکر فینال هستیم و تمامی بازیکنانی که در اختیار داریم از نظر کیفی بسیار تفاوت دارند و به دنبال کسب افتخارات بسیاری با تیم ملی ایران هستیم.

کولاکوویچ گفت: اگر با امتیازات نزدیک بازی ها را پیش ببریم نمی توان انتظار داشت تغییرات بسیاری ایجاد کرد و بعضی از بازیکنان اساسی را به هیچ وجه نمی توان تغییر داد.

وی اضافه نمود: نباید در خصوص مربیگری حرف زیادی زد بلکه این مربی است که معین می نماید چه کسی باید بازی کند و چه کسی باید بیرون باشد. انتظار من این است که تمامی جامعه خبری و والیبالی این تیم را حمایت نمایند.

وی بیان داشت: تاکنون هیچ بازی محبت آمیز ای نداشته ایم، بعضی از بازیکنان در سطح پایینی قرار دارند و بعضی همانند فیاضی و شفیعی برای حضور در شش نفر می جنگند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور یا عدم حضور تیم ملی کشورمان در المپیک عنوان نمود: با تیم های قوی مبارزه خواهیم کرد و با قطعیت نمی توان گفت که در رقابت های المپیک حضور خواهیم داشت و به دنبال آن هستیم که کیفیت بازی های خود را در رقابت های لیگ ملت ها افزایش دهیم و خود را برای آینده آماده کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور شریفی و حضرت پور در مسابقات جوانان دنیا گفت: اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است و دوست داریم در این رقابت ها حضور داشته باشند ولی در تیم بزرگسالان بسیار اهمیت دارند و در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7387

به "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، ایران به مصاف کانادا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، ایران به مصاف کانادا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید