لیگ ملت های والیبال، هفته خارق العاده شاگردان کولاکوویچ، آلمان هم تسلیم شد

به گزارش شیوا مارکت، تیم ملی والیبال ایران در بازی سوم خود در لیگ ملت های 2019 آلمان را شکست داد.

لیگ ملت های والیبال، هفته خارق العاده شاگردان کولاکوویچ، آلمان هم تسلیم شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ ملت های 2019 در سالن جیانگمن اسپورت سنتر جیم چین به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

سعید معروف، امیر غفور، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور، بایکنان آغاز نماینده ایران در بازی مقابل آلمان بودند. تیم ملی آلمان با حملات بهتر، آغاز بهتری نسبت به ایران داشت ولی اشتباهات مکرر آنها به ویژه در سرویس باعث شد تا شاگردان کولاکوویچ، امتیازات ازدست رفته را جبران نمایند. حساسیت بازی و نزدیک بودن پوئن ها سبب شد تا علی شفیعی جای مجرد را بگیرد. کولاکوویچ با انتخاب مجرد و تعویض او نشان داد که جوانگرایی و کسب نتیجه برای او اهمیتی یکسان دارند. بازیکنان ایران اگرچه در حمله به اندازه آلمان پیروز نبودند ولی سرویس های خوب شاگردان کولاکوویچ و اشتباهات حریف نتیجه این ست طولانی را 30 بر 28 به سود ایران رقم زد.

در ابتدای ست دوم نیز تیم آلمان فزونی خود را به ایران دیکته کرد اما توپگیری های خوب بازیکنان ایران و بازی سازی خوب سعید معروف، کار را به تساوی کشاند. نتیجه دومین ست طولانی بازی نیز 29 بر 27 به سود ایران بود.

شاگردان کولاکوویچ، ست سوم را با آسودگی خاطر و عملکرد بهتری آغاز کردند ولی آلمانی ها با اسپک های زیمون هرش نتیجه را پابه پا پیش بردند. نتیجه این ست نیز 25 بر 20 به سود ایران بود تا در نهایت 3 بر صفر برنده بازی شده باشند.

تیم ملی ایران هفته نخست لیگ ملت ها را با 3 پیروزی 3امتیازی به سرانجام برد.

تیم ملی ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 11:10 روز آدینه 17 خرداد در توکیو به مصاف برزیل می رود. آرژانتین و ژاپن دیگر حریفان ایران در هفته دوم هستند.

نتایج کامل روز دوم مسابقات به توضیح زیر است:

ایتالیا 3 آلمان صفر

ایران 3 چین صفر

برزیل 3 استرالیا 2

روسیه 3 ژاپن یک

لهستان 3 آمریکا 2

فرانسه 3 صربستان یک

کانادا 3 پرتغال صفر

آرژانتین 3 بلغارستان صفر

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6513

به "لیگ ملت های والیبال، هفته خارق العاده شاگردان کولاکوویچ، آلمان هم تسلیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال، هفته خارق العاده شاگردان کولاکوویچ، آلمان هم تسلیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید