مازندران، جلالی: مقصر شکست به صنعت نفت من هستم، امروز زجر کشیدیم و باختیم

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تمام مسئولیت شکست مقابل صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت.

مازندران، جلالی: مقصر شکست به صنعت نفت من هستم، امروز زجر کشیدیم و باختیم

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، مجید جلالی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: باید بگویم که داوری مسئله ای نداشت و خیلی خوب قضاوت کرد. از داور متشکرم و به خاطر باخت از همه طرفداران مان عذرخواهی می کنم. آنها 90 دقیقه از ما حمایت کردند و خیلی متین با نتیجه کنار آمدند. باختیم و مسئول این نتیجه هم من هستم.

وی اضافه کرد: ما امروز از بازیکنان چیزی را خواسته بودیم که نتوانستند انجام بدهند. حالا اینکه تیم حریف 10 نفره بود، فرقی نمی کرد. شاید اگر 9 نفره یا هشت نفره هم بودند، وقتی چیزی که از تیم می خواهید، انجام نمی گردد، این نتیجه حاصل می گردد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آیا از بازی تیمش لذت برده است یا نه، گفت: قبل از این بازی، ما 12 بازی کردیم که پنج بازی در قائمشهر بود. این پنج بازی با تراکتورسازی، پرسپولیس، پدیده، سپاهان و فولاد بود. همه از بازی های ما لذت بردند. حتی بازی هایی که خارج از خانه کردیم. بازی با استقلال نمونه آن بود که با وجود باخت خوب بازی کردیم. گفتم امروز مقصر باخت من هستم، چون می خواستیم مدل بازی مان را عوض کنیم. وقتی تیم همواره یک مدل بازی می نماید و شما به یک باره مدل بازی را عوض می کنید، این اتفاق رخ می دهد. ما که امروز زجر کشیدیم و باختیم.

جلالی با اشاره به تغییر بازی تیمش اضافه کرد: این بازی های هفته های آخر است. نمی خواهم بگویم که باخته ام و بهانه می آورم. ما باختیم و مقصر هم من هستم. شما هم انسان های باهوشی هستید. با این حال گاهی شما می خواهید کارهایی انجام بدهید، اما نمی گردد. ما هم امروز اینطور بودیم. عناصری که بازی دادیم و به بازی آوردیم، برای کاری بود که تیم نتوانست آن را انجام بدهد و تقصیر من هم بود.

وی در واکنش به این مسئله که ساعت بازی تغییر کرد و بازی کردن در گرما چقدر در این شکست تأثیرگذار بوده است، گفت: الان بازی های هفته های آخر لیگ است و این مسائل پیش می آید. ما هم هفته گذشته در اهواز این شرایط را داشتیم. اگر ساعت آن بازی تغییر نمی کرد، ما به پرواز نمی رسیدیم و به همین دلیل درخواست کردیم تا زمان بازی را تغییر بدهند. این مسائلی است که سازمان لیگ باید از قبل آن را ببینید و برنامه ریزی نمایند. گرما شاید تأثیرگذار بود، اما روی هر دو تیم تأثیرگذار بوده است. شاید این هم یک پوئن مثبت برای آنها بوده است.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5580

به "مازندران، جلالی: مقصر شکست به صنعت نفت من هستم، امروز زجر کشیدیم و باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، جلالی: مقصر شکست به صنعت نفت من هستم، امروز زجر کشیدیم و باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید