مایکروسافت هوش مصنوعی را به مدارس هند می برد

به گزارش شیوا مارکت، مایکروسافت میخواهد با آموزش هزار معلم زمینه را برای تدریس دوره های هوش مصنوعی در مدارس هند فراهم کند و کمبودهای این کشور در این حوزه را رفع کند.

مایکروسافت هوش مصنوعی را به مدارس هند می برد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، مایکروسافت میخواهد با همکاری مسؤولان آموزشی در آمریکا دوره های آموزشی هوش مصنوعی را به مدت سه روز برای هزار معلم در هند برگزار کند. این دوره ها دوره های ظرفیت سازی نام گرفته اند.

هزار معلمی که در این دوره ها شرکت می نمایند، همگی در مقطع دبیرستان مشغول به تدریس هستند. در کنار این دوره ها، دوره های آموزش ارائه خدمات کلود نیز برای معلمان یادشده برگزار می گردد. اجرای طرح مذکور از چهار روز دیگر در ده شهر هند شروع می گردد.

با توجه به کاربرد گسترده فناوری هوش مصنوعی در بخش های مختلف اداری، صنعتی،تجاری و حرفه ای، کشورهای مختلف دنیا برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده اند. پژوهشگران بر این باورند که نیروهای کار آینده دنیا باید با مقوله هوش مصنوعی آشنا باشد و در غیر اینصورت قادر به یافتن شغل مناسب نخواهد بود.

آشنایی با ابزار پیشرفته ارتباطات و فناوری اطلاعات، روش های استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای تدریس و تعلیم، آشنایی با مهارت های ضروری تعامل با دانش آموزان در قرن 21 و آشنایی با نرم افزارهای جدید هوش مصنوعی از جمله اجزای این دوره آموزشی خواهد بود.

/

https://www.asianage.com/technology/in-other-news/060919/cbse-and-microsoft-join-hands-to-build-up-capacity-for-ai-learning-for-schools.html

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10195

به "مایکروسافت هوش مصنوعی را به مدارس هند می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت هوش مصنوعی را به مدارس هند می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید