محمدرضا پوریا: فعالیت بدمینتون کم نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم، شانس آقایی برای کسب سهمیه المپیک زیاد است

به گزارش شیوا مارکت، محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: فعالیت بدمینتون کمتر نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم، بدمینتون آرام حرکت می نماید اما فعالیتش کمتر نیست.

محمدرضا پوریا: فعالیت بدمینتون کم نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم، شانس آقایی برای کسب سهمیه المپیک زیاد است

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون در نشست خبری خود که با اصحاب رسانه برگزار شده بود، گفت: مسابقات جام فجر، مسابقاتی بود که سطح بالایی داشت. این مسابقات نسبت به سال های قبل خیلی سنگین بود و حدود 22 نفر رنکینگ زیر 100 داشتیم. در مقایسه با گذشته که از کشورهای منطقه در این مسابقه شرکت می کردند، سال جاری به خاطر بالا بودن سطح مسابقات کشورهای مختلفی همچون اندونزی، چین و هند آمده بودند و در نهایت تایلند قهرمان شد.

وی اضافه نمود: تیم های خارجی با هزینه خود در مسابقات مختلف شرکت نموده و به ایران هم آمدند. حدود چهار نفر از مسئولان آسیایی و جهانی هم در محل مسابقات حضور داشتند. خوشبختانه توانستیم مسابقات را در حد نام و شأن ایران به خاتمه برسانیم. این دوره از نظر کیفی بالاترین سطح را دارا بود.

پوریا درخصوص شرایط کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: ثریا آقایی و امیر جباری زیر نظر آسیا فعالیت می نمایند و در کمپ های بین المللی و آسیا هم حضور دارند. برنامه و مسابقاتمان را آغاز نموده ایم و این دو نفر جزو برنامه های ما هستند، با اینکه تفاوتی بین خانم ها و آقایان نداریم، اما فکر می کنم شانس ثریا آقایی بیشتر باشد. در کوششیم تا برای سال آینده میزبان مسابقاتی شویم که از حضور عنوان داران جهانی در این مسابقات بهره ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جذب مربی خارجی داریم، مطرح نمود: در بازی های آسیایی 2018 که دو نفر سهمیه داشتیم، جلسه ای را با رئیس فدراسیون آسیا برگزار کردیم. آقای آنتوان، رئیس این فدراسیون قول همکاری دادند که بتوانیم چند بازیکن را به کمپ های آسیایی و جهانی ببریم. برای جذب مربی خارجی برنامه داریم حتی اگر به صورت دائمی هم نباشد، کوشش می کنیم به صورت موقتی استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون توضیح داد: فعالیت بدمینتون کم نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم. در بدمینتون مسابقات لیگ باشگاه های مردان و بانوان در رده های سنی مختلف داریم. بدمینتون آرام حرکت می نماید اما فعالیتش کمتر نیست.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3606

به "محمدرضا پوریا: فعالیت بدمینتون کم نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم، شانس آقایی برای کسب سهمیه المپیک زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا پوریا: فعالیت بدمینتون کم نیست اما به دنبال تبلیغات نیستیم، شانس آقایی برای کسب سهمیه المپیک زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید