مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان: با تجربه تر و آماده تر از قبل در کاپ آسیا شرکت می کنیم

به گزارش شیوا مارکت، مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان گفت: در شرایطی برای رقابت های کاپ آسیا و جام جهانی آماده می شویم که نسبت به قبل با تجربه تر و آماده تر به مصاف رقبا می رویم.

مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان: با تجربه تر و آماده تر از قبل در کاپ آسیا شرکت می کنیم

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان با حضور با 6 بازیکن از 18 تا 20 اردیبهشت به میزبانی گرگان برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: در اردوی قبلی 9 بازیکن حضور داشت که سه بازیکن حذف شد. طبق هماهنگی های اجرا شده درصدد هستیم تا در این چند روز بازی های محبت آمیز ای را نیز در گرگان برگزار کنیم. پس از آن به تهران بازمی گردیم و اردوی دوسه روزه متصل به اعزام داریم.

مربی تیم بسکتبال بانوان ادامه داد: مسابقات سختی در پیش داریم. ابتدا در رقابت های کاپ آسیا شرکت می کنیم و بعد از آن راهی جام جهانی هلند می شویم. در شرایطی به این رقابت ها اعزام می شویم که بازیکنان به لحاظ روحی آماده هستند و نسبت به دوره قبل باتجربه تر و آماده تر به مصاف رقبای خود می روند.

بیک لیک لی یادآور شد: یک از رقبای تیم ایران در کاپ آسیا تیم ترکمنستان است. تیم قدرتی که در چند سال گذشته بازیکنان ثابتی داشته است و این باعث شده تا از تیم یکدست و هماهنگ بهره ببرد. در مسابقات مختلف حضور دارند و تیم با تجربه ای است. دیگر رقیب ما از بین دو تیم مالزی و تایلند خواهد بود. مالزی در جام جهانی نیز حضور داشت و احتمال این که با مالزی همگروه شویم بیشتر از تایلند است.

وی توضیح داد: 6 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی از 4 تیم برتر سوپر لیگ هستند. به همین خاطر تمرینات مداومی داشتند. پس از سرانجام لیگ نیز اردوهای تیم ملی آغاز شد و برنامه بدنسازی را پیگیری کردیم.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5726

به "مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان: با تجربه تر و آماده تر از قبل در کاپ آسیا شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان: با تجربه تر و آماده تر از قبل در کاپ آسیا شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید