مسابقه عکاسی پاییز برگ ریز در باغ تاریخی نیاوران برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، هم زمان با پاییز 1397 نخستین مسابقه عکس پاییزی با عنوان پاییز برگ ریز در باغ تاریخی نیاوران در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می گردد.

مسابقه عکاسی پاییز برگ ریز در باغ تاریخی نیاوران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مسابقه با هدف احترام به نگاه زیبایی شناسانه بازدیدکنندگان این مجموعه و تشویق و ترغیب عموم به فعالیت مؤثر و نگاه هدفمند در حفاظت از باغ تاریخی مجموعه نیاوران در دو بخش آماتور (با تلفن همراه) و حرفه ای (با دوربین های حرفه ای) برگزار می شود.

استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ سازی، یاری به شناخت و فرهنگ سازی در جهت حفظ میراث طبیعی و تاریخی کشور و همچنین یاری به فراوری محتوا و توسعه آن و معرفی این مجموعه در قالب حمایت از محصولات فرهنگی به ویژه فراوری عکس از زیبایی های این مجموعه از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند حداکثر 6 قطعه عکس منتخب خود را با موضوع مشخص شده به همراه مشخصات خود شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و همراه به نشانی ایمیل [email protected] یا اینستاگرام مجموعه به نشانی niavaran.mu ارسال یا در قالب لوح فشرده به صورت حضوری به دفتر روابط عمومی این مجموعه به آدرس میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تحویل نموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22282050-021 تماس حاصل فرمایند.

مهلت ارسال آثار تا روز جمعه 30 آذرماه بوده و در انتها این مسابقه آثار ارسال شده، توسط هیأت داوران آنالیز شده و آثار منتخب به شکل غیر رقابتی در این مجموعه برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و علاقه مندان می توانند با امکانات موجود مانند تلفن همراه و یا دوربین های عکاسی آثار خود را ارسال کنند.

شرکت کنندگان می توانند جهت بالا بردن کیفیت عکس ها، هنگام عکاسی با تلفن همراه از تنظیمات موجود در گوشی استفاده نموده و از ارسال عکس هایی در قالب یادگاری و خانوادگی خودداری کنند.

مهلت ارسال آثار تا روز جمعه 30 آذرماه 1397 است و عکس های ارسالی نباید دارای امضاء، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک، قاب یا لوگو باشد.

مجموعه نیاوران ارسال کننده عکس را صاحب اثر می شناسد و در صورتی که خلاف آن اثبات شود اثر در بخش داوری حذف می شود.

پس از داوری آثار و در صورت راهیابی اثر به بخش مسابقه، فایل خام یا فایل اصلی عکس ثبت شده از عکاس مطالبه می شود و بدیهی است تحویل ندادن اصل اثر در مهلت مقرر، منجر به حذف آن اثر از مسابقه خواهد شد.

ارسال اثر به مسابقه، به منزله اعلام مالکیت معنوی اثر و همچنین پذیرش شرایط و مقررات مسابقه است.

برگزارکننده حق استفاده یا عدم استفاده از آثار را در نمایشگاه، کلیه نشریات، مطبوعات، سایت های اینترنتی، سایت مجموعه و... در صورت اتخاذ تصمیم مورد نظر را برای خود محفوظ نگه می دارد.

آثار دریافتی به تشخیص مجموعه نیاوران، همراه با نام عکاس در صفحه اینستاگرام به آدرس niavaran.mu منتشر خواهد شد.

علاقه مندان پس از عکاسی در باغ مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می بایست حداکثر 6 قطعه عکس منتخب خود را با موضوع مشخص شده به همراه مشخصات خود شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و همراه به نشانی ایمیل [email protected] یا اینستاگرام مجموعه به نشانی niavaran.mu ارسال نموده یا در قالب لوح فشرده به صورت حضوری به دفتر روابط عمومی این مجموعه به آدرس: میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تحویل کنند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2298

به "مسابقه عکاسی پاییز برگ ریز در باغ تاریخی نیاوران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه عکاسی پاییز برگ ریز در باغ تاریخی نیاوران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید