مشکل سپاهان کرونا بود، ما پتانسیل قهرمانی را داریم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از دور رفت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برابر تیم پرواز هوانیروز پیروز شد تا اولین برد خود در لیگ را ثبت کند.

مشکل سپاهان کرونا بود، ما پتانسیل قهرمانی را داریم

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری برابر هوانیروز و کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر هندبال، گفت: تیم هوانیروز تیم خوبی است. ما دو بازی تدارکاتی هم در داخل اصفهان با این تیم داشتیم و چون همشهری هم هستیم، کمی کری خوانی هم داریم و بازی سختی برابر آنها داشتیم

وی اضافه کرد: خدا را شکر در این بازی تقریباً بازیکنانم خود را پیدا کردند و از موقعیت های خودشان بهتر استفاده کردند. همیشه گفته ام، تیمی همیشه پیروز است که از موقعیت های پیش آمده بهترین استفاده را کند.

سرمربی سپاهان در خصوص دو هفته تعطیلی تا دور برگشت لیگ هندبال هم، شرح داد: ما دو باخت با اختلاف یک یا دو گل داشتیم اما اختلاف مان زیاد نبوده است . مشکل تیم من این بود که دو هفته قبل چهار پنج بازیکن ما تست کرونای آنها مثبت شد و آنها را برای 10 روز نداشتیم. از طرفی محسن طاهری که سرمربی تیم بود را هم با وجود اینکه با تیم تمرینات را شروع و کار کرده بود را هم روی نیمکت نداشتیم.

وی ادامه داد: با این وضع تیمی را به مسابقات آوردیم که 10 تا 15 روز نزدیک مسابقات تمرین درست حسابی نداشتند. تعداد نفرات مان کم بود و دو نفر کرونایی داشتیم که در اصفهان ماندند و نیامدند و دو بازیکن آسیب دیده هم داشتیم. همه این ها مزید بر علت شد که ما نتوانیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم.

رحیمی زاده، گفت: مطمئن باشید این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و ما برای قهرمانی می جنگیم. نقاط ضعف را در هفته آینده پیدا می کنیم و بازیکنان مان هم به ما ملحق می شوند. مطمئن باشید که در دور برگشت خیلی بهتر و قدرتمندتر ظاهر خواهیم شد.

مجله آزمون اول: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24175

به "مشکل سپاهان کرونا بود، ما پتانسیل قهرمانی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سپاهان کرونا بود، ما پتانسیل قهرمانی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید