آذری: برای ملاقات با استقلال شرایط استان را آنالیز می کنیم

به گزارش شیوا مارکت، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما نه یارانه می خواهیم نه چیز دیگری منت سر باشگاه ها نگذارند با تمام درآمدهایی که سازمان لیگ داشته است تمام باشگاه ها را بدهکار اعلام می نمایند.

آذری: برای ملاقات با استقلال شرایط استان را آنالیز می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید آذری در مورد شرایط سلامت بازیکنان تیم فوتبال فولاد گفت: خدا را شکر همه بازیکنان در آخرین تست PCR سلامت بودند. کادر فنی و بازیکنان در شرایط خوبی به تمرینات شان ادامه می دهند. تمرینات مان یک هفته دیگر در تهران تمدید می گردد و از 20 خرداد به اهواز می رویم و تمرینات مان را از سر می گیریم.

وی در مورد هزینه های سنگین رعایت پروتکل های بهداشتی و رزرو هتل بیان کرد: قبل از اینکه تست کرونا را بگیریم برای همه اعضاء 50 اتاق تکی رزرو کردیم بعد از تست های اولیه اتاق ها را دو نفره کردیم و بعد که آگاه شدیم افراد مشکوکی در تیم وجود دارند دوباره اتاق ها را به صورت تکی کردیم. هزینه های هنگفتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی پرداخت می کنیم مردم فوتبال می خواهند و این هنر آدم هایی است که در فوتبال هستند ما می گوییم کرونا خطر دارد و می گویند 70 درصد کاهش پیدا نموده هر چه بگوییم یک چیزی می گویند.

مدیرعامل فولاد در مورد توان اقتصادی باشگاه ها در پرداخت هزینه های رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: فولاد هم نمی تواند هزینه ها را پرداخت کند اگر حمایت های کارخانه نبود نمی توانستیم این هزینه ها را انجام دهیم. باید از بودجه سال آینده مان وام بگیریم و این انحراف بودجه است.

آذری در مورد حمایت های اقتصادی دولت و سازمان لیگ گفت: ما نه سوبسید می خواهیم نه چیز دیگری. منت سر باشگاه ها نگذارند با تمام درآمدهایی که سازمان لیگ داشته است تمام باشگاه ها را بدهکار اعلام می نمایند. می دانید چرا این اتفاق اتفاق افتاده است؟ سازمان لیگ و کمیته اخلاق خوب به حرف های من گوش دهند.

وی اضافه نمود: کلیه قراردادها و درآمدهایی که سازمان لیگ دارد تا وقتی وصول نگردد این درآمدها را به حساب باشگاه ها واریز نمی نمایند و باشگاه ها پول هایی که در سازمان لیگ می گیرند را به صورت علی الحساب می گیرند و این علی الحساب دریافت باشگاه ها را بدهکار نشان می دهد و هر پولی که در آینده بیاید، تسویه حساب می نماید. اول پول ثبت نام ها را برمی دارند بعد 5 درصد فوتبالیست ها، حق رجیستر تیم و دیگر چیزی برای باشگاه ها نمی ماند که پرداخت نمایند، اوج کار سازمان لیگ این بوده است که یک نامه به سازمان فرودگاهی کشور بزنند که همکاری نمایند تیم ها از CIP عبور و مرور نمایند و به آنها تخفیف بدهند و یا اینکه دیروز 20 لیتر مواد ضدعفونی نماینده به باشگاه ها دادند.

وی اضافه نمود: الان باشگاه ها، سرپرست ها، مدیران عامل با هم درگیر هستند، طرفداران دچار شرایط روحی بدی شده اند. همه در حال کشیدن پنجه به صورت هم هستیم چون عظیم تر و متولی امر نمی آید حرفی بزند که همه آن را انجام دهند.

آذری در مورد درآمدهای سازمان لیگ اعلام کرد: طی یکسال گذشته فدراسیون فوتبال با یک رویه حقوقی و مشاور حقوقی جدید وارد این ماجرا شده است و فعلاً توانسته اند از این قراردادهای عظیم 18 میلیارد را پاس نمایند. البته خیلی از این اعداد و ارقام به حساب فدراسیون واریز نشده است چون در قالب قراردادهایی بوده است که طرفین به علل مختلف از پرداخت حق و حقوق سازمان لیگ و فدراسیون خودداری کردند و به صورت چک های برگشتی مانده است. بقیه قراردادها در قسمت داوری باقی مانده و حق و حقوق فوتبال باقی مانده است. تا این پول ها بازگردانده نگردد باشگاه ها به سازمان لیگ بدهکار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که در فوتبال چه خبر است، بیان کرد: خود ما که در فوتبال هستیم نمی فهمیم در آن چه خبر است شما خودتان را اذیت نکنید.

آذری در مورد اساسنامه فدراسیون و نظر اعضای مجمع بر آن تأکید کرد: اعضای مجمع کجا نظر داده اند یک نامه دادند که پیشنهادها را بفرستید قرار شد پیش نویسی که تهیه می گردد برای اعضای مجمع بفرستند. آقای نبی با تجربیاتی که داشت این پیشنهادات را گرفت و ما نمی دانیم این پیشنهادات در پیش نویسی که برای فیفا ارسال شده است اعمال شده است یا نه.

وی در مورد ایرادات فیفا به اساسنامه خاطر نشان کرد: بیش از 80 مورد ایراد دریافتد من بی سواد در فوتبال 30 ایراد از این اساسنامه گرفتم کسانی که در فیفا هستند و کارشان این است وقتی آنالیز می نمایند بیشتر از این موضوع ایراد می گیرند.فیفا از بندهایی که تغییر پیدا نموده است ایراد گرفته و مقداری روی ماده 8 اساسنامه که رفتارهای متقابل سازمان ها با فیفا است ایراداتی گرفته اند که فکر می نمایند به فیفا بی احترامی می گردد و طبق تذکراتی که قبلا فیفا داده بود نیست و می گویند چرا در آگوست 2019 که نمایندگان AFC و فیفا به ایران آمدند و اساسنامه جدید را نوشتید دوباره اساسنامه جدید را تنظیم کردید و ارسال می کنید.

وی اضافه نمود: این شبهه وجود دارد اصلا پیشنهاداتی که از ما دریافتد اعمال نشده باشد چون ما پیش نویس را نداده ایم و آن اعمال شد. اولا اساسنامه نویسی در فدراسیون متولی دارد و متولی آن کمیته تنظیم مقررات براتی و همکارانشان هستند. ما خبر نداریم پیشنهادها در اساسنامه گنجانده شده است یا خیر. شاید هم نظرات گنجانده شده باشد و ما خبر نداریم و همان ایرادات نظرات اشتباه ما باشد.

آذری در گفت وگو با رادیو تهران در مورد صحبت های شب گذشته اش در صدا و سیما و حاشیه های ایجاد شده در این خصوص گفت: من دیشب در برنامه سیما حضور پیدا کردم و پیروانی هم در آن برنامه حاضر بود و همکار شما از من سوال کرد و من پاسخ دادم خون فوتبالیست ها از مردم رنگین تر نیست ولی مقایسه ای کنید از مردمی که در دنیا به دلیل کرونا فوت می نمایند و یک ورزشکاری که در زمین فوتبال بمیرد می خواهم ببینم بازتاب رسانه ای آن چقدر بیشتر است. یک فوتبالیست جوان در حدود یک ماه پیش در سوپرمارکتی کار می کرد و فوت کرد ببینید چه هجمه رسانه ای علیه افرادی که در فوتبال هستند به راه افتاد. من نگفتم خون آنهایی که در فوتبال هستند رنگین تر است این را تفسیر اشتباه ننمایند. من گفتم اگر یک فوتبالیست فوت کند بازتاب رسانه ای بدی خواهد داشت فوتبالیست ها پول می گیرند باید فوتبالشان را بازی نمایند مثل آن کارگر بدبخت و پیک موتوری. ارزش جان هر کسی دست خداوند است من ارزش گذاری نمی کنم و این برداشت اشتباهی بود.

وی در مورد بازی با استقلال بیان کرد: ما 20 خرداد به خوزستان می رویم و در آنجا مستقر می شویم امروز ساعت 8 با استاندار خوزستان جلسه دارم و شرایط استان را چک می کنیم. ما در خوزستان مستقر می شویم تا همه بدانند فولاد در همان آب و هوا تمرین می نماید و شرایط مسابقه دارد چون الان آب و هوا خیلی گرم بود نمی توانستیم در آنجا تمرین کنیم و بازیکنان شرایط بدنی شان در شرایطی نبود در هوای 50 درجه تمرین نمایند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20734

به "آذری: برای ملاقات با استقلال شرایط استان را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: برای ملاقات با استقلال شرایط استان را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید