معرفی آوانس؛ اپلیکیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای

به گزارش شیوا مارکت، آوانس برنامه ای برای خرید بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای است. در بیمه نامه های زمانی می توانید با اعلام ساعت آغاز و خاتمه موردنظر بیمه بدنه را برای مدت زمان مورد احتیاج خود خریداری کنید. در بیمه نامه های جاده ای نیز با وارد کردن مبدا و مقصد و جاده مورد نظر خود بیمه بدنه را برای مسافت مورد احتیاجتان خریداری کنید.

معرفی آوانس؛ اپلیکیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای

استارتاپ آوانس (https://awans.ir/) در حوزه UBI (بیمه بدنه مبتنی بر زمان و مسافت) فعالیت می نماید و فروش بیمه نامه های زمانی و جاده ای از جمله خدمات آوانس هستند. همانطور که می دانیم بیمه بدنه برای 365 روز و با قیمت تعیینی قابل خریداری است و در روش سنتی خرید بیمه بدنه این امکان به کاربران داده نشده است تا بیمه را برای مدت زمان کوتاه تری دریافت نمایند. اما آوانس این امکان را برای رانندگان فراهم نموده است تا به راحتی با وارد کردن اطلاعات خودرو بیمه نامه های مخصوص خود را دریافت نمایند و فقط به ازای مدت زمان استفاده از خودرو و یا مسافت پیموده شده، خودروی خود را بیمه بدنه نمایند.

به این ترتیب در حالت زمانی فقط با اعلام زمان آغاز و خاتمه استفاده از خودرو و در حالت جاده ای با تعیین کردن مبدا، مقصد و جاده مورد نظر بیمه نامه شما فعال می گردد و رانندگان می توانند فقط برای یک مسافرت کوتاه چند روزه خودروی خود را بیمه بدنه نمایند. از دیگر نکات قابل توجه حذف مرحله مراجعه حضوری برای بازدید بدنه خودرو توسط کارشناسان بیمه می باشد؛ به این صورت که کاربران از بدنه خودرو با رعایت نکاتی که در فیلم نمونه به آنها نمایش داده می گردد فیلم میگیرند و در اپلیکیشن آپلود می نمایند و کاملا آنلاین و بدون مراجعه حضوری و با هزینه ای بسیار پایین تر از بیمه بدنه سالانه می توانند خودرو خود را بیمه بدنه نمایند و در هنگام حادثه از پوشش های بیمه بدنه بهره ببرند. بنابراین حتی افرادی که فرصت و وقت مراجعه به دفاتر بیمه را ندارند نیز می توانند با استفاده از آوانس خدمات بیمه ای مورد نظر خود را دریافت نموده و سلامت خودروی خود را تضمین نمایند.

هم اکنون دانلود اپ در کافه بازار و کافه اندرویدی مایکت قرار گرفته است و ازین پس رانندگان می توانند بیمه نامه های متناسب با شرایط و احتیاج خود را دریافت نمایند.

2121

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6305

به "معرفی آوانس؛ اپلیکیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آوانس؛ اپلیکیشنی برای بیمه نامه های بدنه خودرو زمانی و جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید