معرفی هتل 5 ستاره Swiss&ocirctel The Bosphorus Istanbul استانبول

به گزارش شیوا مارکت، هتل سوئیس د بسفروس استانبول بی شک یکی از عالی ترین هتل های این شهر است که توانسته در میان لوکس پسندان هواداران پرپروپاقرصی پیدا کند. این هتل با فضای وسیع و امکانات فوق مدرن اقامتی بی دغدغه را برایتان رقم خواهد زد. در ادامه راجع به هتل سوئیس د بسفروس بیشتر می خوانیم.

معرفی هتل 5 ستاره Swiss&ocirctel The Bosphorus Istanbul استانبول

اگر از اهالی سفر باشید حتما برای انتخاب نهایی هتل نگاهی به وبسایت جهانی booking.com انداخته اید. این وبسایت نظرات کاربران مختلف را منعکس نموده و با توجه امکانات هرهتل به آن امتیاز می دهد. هتل 5 ستاره سوئیس د بسفروس استانبول با داشتن تجهیزات عالی توانسته امتیاز 9.1 از 10 را از کاربران این وبسایت دریافت کند. به تعبیری این هتل از نظر تمیزی، امکانات رفاهی و موقعیت مکانی زبانزد مسافران است. ()

.

درباره هتل سوئیس د بسفرس استانبول

استخری عظیم بر روی بام، خدمات منحصربه فرد اسپا و معماری خارق العاده دلیلی بر آن شدند تا هتل سوئیس د بسفروس استانبول در سال 2017 - 2016 گواهی نامه برترین هتل های 5 ستاره استانبول را دریافت کند.

این هتل در کنار تنگه زیبای بسفر قرار گرفته و با مراکز خرید لوکس استانبول تنها چند قدم فاصله دارد. میهمانان سوئیس د بسفروس می توانند روز خود را با نسیم ملایم تنگه بسفر و صدای مرغان دریایی شروع نمایند. همچنین فاصله کم هتل تا ایستگاه مترو دسترسی میهمانان به منطقه آسیایی استانبول را به راحتی امکان پذیر نموده است.

ساختمان هتل معماری خلاقانه دارد و در بدو ورود کارکنان سوئیس د بسفروس با تسلط کامل به زبان های زنده جهان به میهمان خوش آمد می گویند. لابی هتل به تبعیت از معماری ساختمان با مبلمان فاخر و وسایل آنتیک تزیین شده است. میهمانان در طول اقامتشان در هتل می توانند به اینترنت رایگان پرسرعت دسترسی داشته باشند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوئیس د بسفروس استانبول را می توان به بخش های مجموعه استخر، رستوران ها و امکانات ورزشی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این بخش ها با مدرن ترین وسایل روز تجهیز شده اند و خدماتی فراتر از بهترین هتل های 5 ستاره جهان را ارائه می دهند.

مجموعه آبی هتل: یک استخر روباز بر روی بام هتل با نمایی خارق العاده از شهر استانبول، یک استخرسرپوشیده به همراه سونا و جکوزی و سالن های اسپا با کادری مجرب و امکانات عالی جهت ماساژ درمانی مجموعه ای کامل از خدمات آبی را در هتل ارائه می دهند.

امکانات ورزشی هتل: سالن مرکز تناسب اندام مجهز به انواع دستگاه های پیشرفته در هتل آماده است تا در هر ساعت از روز به کسانی که عادت به ورزش روزانه دارند خدمات باشگاهی ارائه دهد. همچنین میهمانان می توانند در اوقات فراغت به زمین تنیس هتل رفته و از این بازی زیبا و مهیج لذت ببرند.

رستوران های هتل: هتل سوئیس د بسفروس استانبول با رستوران های شیک و جذاب خود انواع غذاهای لذیذ ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و بین المللی را ارائه می دهد. همچنین کافه سوئیسی هتل چنان کیک های مخصوصی در منو خود دارد که یک بار امتحان کردنشان هر کسی را عاشق خود می نماید. اگر هم می خواهید شام را در فضایی رمانتیک میل کنید به رستورانی که بر روی بام هتل واقع شده است بروید. این رستوران فضایی شاعرانه دارد و نمایی خارق العاده از شب های روشن بسفر را پیش رویتان قرار می دهد.

کلاس های یوگا، آرایشگاه، مرکزسولاریوم، حمام ترکی، مرکز تجاری، صبحانه مفصل رایگان و فضای باز با جایگاه های مخصوص استراحت از دیگر امکانات هتل سوئیس د بسفروس استانبول هستند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل فضایی عظیم داشته با ترکیبی از طراحی سوئیسی و فرهنگ ترکی بسیار هنرمندانه تزیین شده اند. تمامی اتاق ها به پیشرفته ترین امکانات روز هتلی مجهز هستند و استفاده از اینترنت پرسرعت در آن ها برای میهمانان رایگان است.

اتاق ها به صورت روزانه نظافت شده و وسایلی مصرفی مانند شامپو، صابون و … قابل شارژ هستند. همچنین میهمانان می توانند صبحانه خود را سفارش داده و درون اتاق میل نمایند.

سرویس مبلمان مدرن، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، سرویس اتاق، سیستم تهویه هوای مطبوع، پنجره هایی با چشم انداز فوق العاده از تنگه بسفر و حمام اختصاصی با وان، سشوار و کلیه لوازم بهداشتی از برندهای معروف از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند. همچنین در صورت درخواست شما مینی بار اتاق هم قابل شارژ است.

انواع اتاق های هتل

Terrace Suite with Bosphorus View and Executive Lounge Access: این سوییت 85 متر فضا داشته و با معماری سوئیسی و فرهنگ ترکی تزیین شده است. یک فضای نشیمن عظیم و مجهز، حمامی لوکس با دوش هوشمند و کاشی های مرمری و البته منظره ای از تنگه بسفر و کاخ دولما باغچه از امکانات منحصربه فرد این سوییت هستند.

Deluxe Suite with Garden View: سوییتی 103 متری که از عظیمترین سوییت های هتل هم به شمار می رود. این سوییت با داشتن پیشرفته ترین امکانات بسیار راحت است و تزیینایی زیبا دارد. پنجره های این سوییت سراسری هستند و به سوی باغ های سرسبز هتل باز می شوند. فرش هعای نفیس، دستگاه دی وی دی و دستگاه نسپرسو از امکانات ویژه سوییت می باشند.

Swiss Advantage King Room: یک اتاق دوتخته 38 متری که به سبک سوییسی تزیین شده و چشم اندازی به سمت باغ دارد.سرویس خواب راحت، میز کار، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی از امکانات این اتاق هستند.

تمامی اتاق های هتل قابلیت اضافه کردن تخت اضافه را دارند.

موقعیت مکانی هتل

هتل سوئیس د بسفروس استانبول در کنار تنگه بسفر و کاخ دولما باغچه قرار گرفته و با مراکز خرید و رستوران های لوکس تنها چند قدم فاصله دارد. فاصله جاذبه های تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی، مسجد آبی و … تا هتل با ماشین 15 دقیقه است. همچنین دو فرودگاه بین المللی صبیحا و فرودگاه عظیم استانبول در 42 کیلومتری هتل قرار گرفته اند.

هتل سوئیس د بسفروس تراسفر فرودگاهی رایگان ندارد اما میهمانان می توانند با پرداخت مبلغ اضافه از ترانسفر هتل استفاده نمایند.

.

جهت رزرو تور ترکیه و تور استانبول با همکاران واحد تور در آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ستاره ونک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19326

به "معرفی هتل 5 ستاره Swiss&ocirctel The Bosphorus Istanbul استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره Swiss&ocirctel The Bosphorus Istanbul استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید