معرفی 2 برند معتبر و معروف کرم پودر در بازار

به گزارش شیوا مارکت، در این مطلب قصد داریم 2 برند برتر کرم پودر را آنالیز و نکاتی که باید قبل از خرید کردم پودر بدانید را شرح خواهیم داد.

معرفی 2 برند معتبر و معروف کرم پودر در بازار

حتماً برای شما هم پیش آمده که وقتی به عکس هنرمندان سرشناس نگاه می کنید، توجه تان به چهره و پوست همواره سالم آن ها جلب می شود! حتماً در خیلی از مواقع نیز دغدغه رفع یا حتی کمرنگ شدن جوش ها و لک های صورتتان را داشته اید.

مطمئن باشید صورت هنرمندان هم مانند همه دارای عیوبی نظیر جوش و لک است. اما چگونه صورت آنها به این خوبی کاور شده و بی عیب و نقص به نظر می رسد؟ همه این ها برمی شود به انتخاب کرم پودر مناسب!

برای خرید کرم پودر باید چند نکته را همواره رعایت کنید. شناخت کافی از پوست خود، انتخاب رنگ کرم پودر مناسب با پوست، شناخت برندهای معتبر و مشورت با مشاوران محصولات آرایشی.

همواره یادتان باشد که برای انتخاب رنگ کرم پودر، ابتدا باید به رنگ پوست خود رجوع کنید.

پوست شما شامل سه تم رنگی سرد، گرم و خنثی است. شما باید با ارزیابی رنگ پوستتان، کرم پودر مناسب آن را انتخاب و تهیه کنید. در این مرحله اگر کرم پودر روشن تر یا تیره تر از رنگ پوستتان باشد، ممکن است سن شما را زیاد نشان دهد یا صورت شما را کدر کند.

همان طور که گفته شد، یکی دیگر از نکات برای خرید کرم پودر، انتخاب برند مناسب است. از آنجایی که استفاده از کرم پودر بر روی سلامتی پوست نیز تاثیرگذار است، نباید انتخاب درست محصول را در هنگام خرید نادیده گرفت.

کرم پودر کلارنس

شرکت کلارنس در سال 1954 در پاریس تاسیس شد. در تمامی محصولات این برند از روغن و عصاره خالص گیاهان استفاده شده و همین امر موجب استقبال همیشگی مشتریان از محصولات کلارنس بوده است. برند کلارنس جزو برترین ارائه نمایندگان محصولات آرایشی در اروپا است.

کرم پودر کلارنس با ماندگاری بسیار بالا بر روی پوست را می توان یکی از بهترین برندهای آرایشی در این زمینه معرفی کرد.

برای ساخت این کرم پودر از سیستم High Fidelity استفاده شده است. فرمولاسیون خاص این کرم پودر باعث قدرت پوشانندگی بسیار بالا در عین سبکی و ماندگاری طولانی این محصول شده است. ضمن اینکه این کرم پودر با داشتن SPF15 صورت شما را از آسیب پرتوهای فرابنفش خورشید مصون می دارد. این محصول را به خانم هایی که در طول روز برای تجدید آرایش خود وقت ندارند، می توان توصیه کرد. کرم پودر کلارنس دارای بافت نرم و سبکی است و آرایش شما را تا ساعت ها با همان کیفیت اولیه حفظ می نماید.

کرم پودر لانکوم

همواره برای خرید لوازم آرایش گفته می شود ، که اگر مقدار بیشتری هزینه کنید پشیمان نخواهید شد! برند لانکوم برای کسانی که به این موضوع اعتقاد دارند یکی از مناسب ترین گزینه ها است. این برند از بهترین و به نوعی لاکچری ترین برندهای موجود در فرانسه است که با توجه به تنوع محصولاتش از محبوبیت بالایی میان مشتریان لوازم آرایشی برخوردار است. شرکت لانکوم در سال 1935 تاسیس شد اما مدتی بعد توسط شرکت لورال خریداری شد. احتمالاً می توانید تصور کنید ترکیب دو غول صنعت آرایشی اروپا باعث فراوری چه محصولات شگفت انگیزی می شود! در کلیه محصولات آرایشی برند لانکوم از فرمولاسیون گیاهی استفاده شده و کارشناسان این مجموعه ضد حساسیت بودن محصولات خود را تضمین می نمایند.

کرم پودر لانکوم نیز دارای کیفیت بسیار بالایی است و هیچگونه آسیبی به پوست نمی رساند. پوشانندگی عالی، ماندگاری 24 ساعته، نتیجه 8 سال تحقیق و تست کردن، فرمول جدید نرم نمایندگی پوست، جذب شدن سریع در پوست، پوشش کامل عیب و نواقص پوست، ایجاد پوست مخملی، بدون هیچ رایحه ای، مناسب برای همه نوع پوست حتی بسیار حساس و چرب، محافظت نماینده از رادیکال های آزاد آفتاب SPF 15، مناسب همه سنین و فاقد چربی بودن از مهم ترین ویژگی های کرم پودر لانکوم است.

نباید فراموش کنید کرم پودرها به عنوان احتیاج اولیه هر نوع آرایشی، از مهم ترین محصولات مورد استفاده شما در استفاده روزانه به شمار می آیند. از این رو حتماً قبل از خرید محصول از اصل بودن آن مطمئن شوید و آن را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

تاریخ انقضا محصول را نیز چک کنید و نباید فراموش کنید مواردی که ارزان تر از حد معمول فروخته می شوند تقلبی هستند.

از استفاده موارد تقلبی هم خودداری کنید تا از ایجاد آسیب و حساسیت های پوستی جبران ناپذیر جلوگیری نمایید.

از عوارض استفاده از کرم پودرهای تقلبی یا تاریخ گذشته به ایجاد لک های تیره روی پوست صورت می توان اشاره نمود.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23033

به "معرفی 2 برند معتبر و معروف کرم پودر در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 2 برند معتبر و معروف کرم پودر در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید