مهاجری: جانشین فیروز کریمی کارش هم سخت است و هم آسان، اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی گفت: هدف ما این است که در فصل جاری در نیمه بالای جدول قرار گرفته و یک صندلی آبرومندانه به دست بیاوریم.

مهاجری: جانشین فیروز کریمی کارش هم سخت است و هم آسان، اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم

محمدرضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی گفت: باید از مسئولان باشگاه ماشین سازی تشکر کنم که به من اعتماد کردند. ماشین سازی در فوتبال ایران یک تیم ریشه دار است و افتخار می کنم که قرار است در این تیم قدیمی کار کنم. امیدوارم که حضور من در این تیم تأثیر مثبتی داشته باشد.

وی در رابطه با اینکه جانشین فیروز کریمی گردیده است، بیان کرد: همیشه گفته ام که آقا فیروز استاد من بوده و برای این مربی بزرگ آرزوی موفقیت دارم. وقتی یک مربی جانشین کریمی می گردد کارش هم آسان است هم سخت. آسان از این لحاظ که بازیکنان می توانند کار تاکتیکی را به خوبی انجام دهند و سخت از این لحاظ که جامعه فوتبال از تیمی که کریمی مربی اش بوده است، توقع زیادی دارند.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که آیا خطر سقوط ماشین سازی را تهدید نمی کند، بیان کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم و دنبال نیمه بالای جدول هستیم. تیم احتیاج به تقویت دارد و اگر شرایط برای جذب بازیکن مهیا باشد، می توانیم از لحاظ فنی و نتیجه گیری پیشرفت کنیم.

سرمربی پیشین پدیده خراسان همچنین درباره درخشش این تیم در فصل جاری توضیح داد: از موفقیت پدیده خیلی خوشحالم و امیدوارم آنها این روند را ادامه دهند. فقط امیدوارم پدیده مثل پارسال با مشکلات غیرفوتبالی روبرو نگردد تا بتواند سال جاری بهترین نتایج را گرفته و فوتبالدوستان مشهدی را خوشحال کند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 544

به "مهاجری: جانشین فیروز کریمی کارش هم سخت است و هم آسان، اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: جانشین فیروز کریمی کارش هم سخت است و هم آسان، اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید