مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جاسوسی کارمندان سابق توییتر برای عربستان سعودی تا بازسازی تصاویر ستاره فقید سینما به یاری تکنولوژی

به گزارش شیوا مارکت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جاسوسی کارمندان سابق توییتر برای عربستان سعودی تا بازسازی تصاویر ستاره فقید سینما به یاری تکنولوژی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

جیمز دین ستاره فقید سینما که در سال 1955 از جهان رفته است، به زودی با فیلمی جدید به پرده نقره ای باز می گردد. این کار با یاری تکنولوژی سی جی آی انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ادوبی اخیرا از یک هوش مصنوعی جدید پرده برداری نموده است که می تواند به شکل دقیق معین کند یک تصویر چگونه و در چه زمانی دستکاری شده است. این یک تحول بزرگ و مهم در جهانی ادیت عکس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بنیانگذار مایکروسافت طرفدار شکستن قدرت فناوری های بزرگ نیست. بیل گیتس در جدیدترین سخنان خود ضمن ابراز تردید نسبت به مواضع نامزد حزب دموکرات؛ الیزابت وارن، گفت که عقاید او را را سازنده و مثبت ارزیابی نمی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت کره ای سامسونگ که این روزها مشغول روند فراوری و فروش گوشی تاشو خود گلکسی فولد است، در نظر دارد طی سال آینده میلادی بالغ بر 6 میلیون گوشی هوشمند تاشو را به فروش برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سه کارمند سابق توییتر در اتهاماتی مشابه به جاسوسی برای عربستان سعودی متهم شده اند، یکی از این کارمندان متهم است به اطلاعات شخصی بیش از شش هزار حساب توییتر دسترسی پیدا نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11514

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جاسوسی کارمندان سابق توییتر برای عربستان سعودی تا بازسازی تصاویر ستاره فقید سینما به یاری تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جاسوسی کارمندان سابق توییتر برای عربستان سعودی تا بازسازی تصاویر ستاره فقید سینما به یاری تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید