مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوشی گلکسی اس 9 تا ویژگی های آیفون 2020

به گزارش شیوا مارکت، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوشی گلکسی اس 9 تا ویژگی های آیفون 2020

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی S9 سامسونگ به زودی یک به روزرسانی جدید دریافت می کند. این به روزرسانی شامل تغییراتی در بخش های مختلف نرم افزاری این گوشی مثل ایموجی های مبتنی بر واقعیت مجازی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام در یک به روزرسانی جالب به کاربران در خصوص غیرفعال شدن حساب کاربری هشدار می دهد. این موضوع تا پیش از این اجرا نمی شد و کاربران بدون هشدار امنیتی اکانت خود را از دست می دادند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شهردار لندن به اهالی این شهر وعده داده که به زودی تمامی خطوط مترو و کلیه ایستگاهها به اینترنت 4G مجهز می شوند. این موضوع می تواند تعداد بیشتری از شهروندان را به استفاده از مترو تشویق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان دارپا(آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده) پروژه ای جدید را آغاز کرده که Squad X نام دارد و می تواند تمامی ناشناخته های زمین جنگ را شناسایی کند.مشروح خبر را اینجا یخوانید.

با وجود همه بحث ها و اختلاف نظر ها درباره استفاده یا عدم استفاده از پلت فرم شناسایی بحث انگیز آمازون، این نرم افزار تشخیص چهره هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی توسط پلیش اورلاندو در ایالت فلوریدا مورد استفاده قرار می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهایی جدید که در خصوص نسل آینده آیفون های شرکت اپل مطرح شده است، آیفون 2020 دارای حسگر TOF سه بعدی خواهد بود. این یک تغییر بزرگ در محصولات جدید این شرکت تلقی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7974

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوشی گلکسی اس 9 تا ویژگی های آیفون 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تغییرات گوشی گلکسی اس 9 تا ویژگی های آیفون 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید