مهند علی: امید زیادی به حضور در جام جهانی 2022 داریم

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران از امید زیادی این تیم برای صعود به جام جهانی 2022 بر داد.

مهند علی: امید زیادی به حضور در جام جهانی 2022 داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، مهند علی درباره بازی های انتخابی جام جهانی 2022 گفت: تیم ملی فوتبال عراق شانس زیادی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 دارد. ما یک بازی در زمین بحرین انجام دادیم و به تساوی رسیدیم. این شروع خوبی است و 2 بازی آینده ما برابر تیم های ملی هنگ کنگ و کامبوج خواهد بود که برای پیروزی کوشش خواهیم کرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه الدحیل قطر اضافه کرد: هیچ تردیدی نیست که امید زیادی برای حضور در جام جهانی 2022 داریم. به ویژه این که نخستین بار این رقابت ها در یک کشور عربی برگزار می گردد. خوشحالیم که می توانیم با کسب نتایج خوب در مرحله انتخابی راه صعود را هموار کنیم. البته هنوز در شروع این راستا هستیم و پس از آن باید به جام جهانی فکر کنیم. ابتدا باید از مرحله گروهی صعود کنیم و پس از آن حریفان قدرتمندتر و توسعه یافته ای وجود دارند.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا با تیم های ملی ایران، هنگ کنگ، کامبوج و بحرین قرار گرفته است.

tafreh.ir: طفره: مجله سرگرمی، تفریحی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11783

به "مهند علی: امید زیادی به حضور در جام جهانی 2022 داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهند علی: امید زیادی به حضور در جام جهانی 2022 داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید