نانسی پلوسی: اقدام های ایران بسیار جدی است

به گزارش شیوا مارکت، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اقدام تازه ایران در زمینه برجام واکنش نشان داد و از جدی بودن این اقدامات سخن گفت.

نانسی پلوسی: اقدام های ایران بسیار جدی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال اعلام روز چهارشنبه شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توقف بعضی اقدام های داوطلبانه در برجام، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه پولتیکو نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و عضو حزب دموکرات این کشور از ایالت کالیفرنیا در گفت وگو با روزنامه واشنگتن پست در صبح چهارشنبه به وقت آمریکا، اقدام های تازه ایران را بسیار جدی خواند.

وی در ادامه گفت، بدون برگزاری جلسه با دولت آمریکا غیرممکن است که بتوان فهمید چه اتفاقی در این زمینه رخ می دهد.

بر اساس این گزارش، ایران به کشورهای باقیمانده در توافق فرصت 60 روزه برای اجرای تعهد ها به ویژه در حوزه های بانکی و اقتصادی داده است.

نانسی پلوسی پیشتر نیز با انتقاد صریح از رویکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران گفته بود، رئیس جمهور قبل از خروج از برجام باید با متحدان ما مشورت می کرد.

اقدام امروز ایران با واکنش های گسترده از سوی قدرت های جهانی روبرو شد. روسیه و چین از جمله کشورهای حاضر در مذکرات هسته ای که مخالف اقدام های خصمانه آمریکا در قبال ایران هستند از کوشش برای حفظ برجام خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

به گزارش خبرگزاری رویترز، آلمان، از جمله دیگر کشورهای حاضر در مذاکرات هسته ای نیز گفت، برلین می خواهد که توافق هسته ای ایران حفظ گردد و تا زمانیکه ایران به تعهد های خود متعهد باشد، آلمان هم به طور کامل به تعهد هایش پایبند خواهد بود. (جزئیات بیشتر)

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5756

به "نانسی پلوسی: اقدام های ایران بسیار جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانسی پلوسی: اقدام های ایران بسیار جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید