نانو پوشش سوپرآبگریز مانع تجمع آلودگی ها روی سطح می گردد

به گزارش شیوا مارکت، یک شرکت دانش بنیان پوشش سوپرآبگریز پلی یورتانی برای استفاده در صنایع مختلف ارائه نموده است که مانع از تجمع آلودگی ها روی سطح می گردد و آب را به طور کامل از سطح دور می نماید.

نانو پوشش سوپرآبگریز مانع تجمع آلودگی ها روی سطح می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، چسندگی جلبک و فضولات ماهی به دیواره و کف استخر ها یک مشکل جدی در صنعت شیلات و کشاورزی است. در حال حاضر استخر های پرورش ماهی باید در فواصل زمانی کوتاه برای جلوگیری از تجمع فضولات و جلبک ها، اقدام به شستشوی استخر ها نمایند، که یک کار زمان بر و پرهزینه است.

برای حل این مشکل شرکت مارال پوشش نانو محصول پوشش سوپرآبگریز پلی یورتان فراوری و به بازار عرضه نموده است که مانع از تجمع آلودگی ها و جلبک ها روی سطح می گردد و آب را به طور کامل از سطح دور می نماید.

این فناوری برای بتن ها و تیرچه های بتنی نیز قابل استفاده است. خوردگی بتن در بسیاری از تیر های بتونی در خطوط توزیع برق و پست های برق بعد از چند سال باعث خم شدن و سقوط تیر های برق می گردد که خسارات زیادی برای این صنعت به دنبال دارد. پوشش های سوپرآبگریز پلی یورتان مانع از تجمع آلودگی ها روی سطح می شوند و آب را به طور کامل از سطح خود دور می نمایند که در مقایسه با پوشش های تجاری، میزان نفوذ یون کلر به کمترین مقدار خود می رسد که این موضوع نیز به کاهش خوردگی یاری شایانی می نماید.

پوشش های شرکت مارال پوشش در گرید های مختلفی فراوری می گردد که کاربرد های گسترده ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و خطوط لوله و همچنین صنایع مربوط به برق و آب را دارند. از جمله این کاربرد ها می توان به پوشش ضد خوردگی مخازن، پوشش ضدخوردگی و کاهش درگ لوله های نفت/گاز و پتروشیمی و خطوط لوله، پوشش ضد خوردگی پایه بتنی تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی (برج خنک کن و پمپ ها)، پوشش ضدخوردگی پایه های بتنی نگه دارنده تیر های برق و پوشش ضدخوردگی و کاهش درگ لوله های بتنی/فولادی انتقال آب و فاضلاب اشاره نمود.

شرکت مارال پوشش نانو سال 1398 تاسیس شده و مجوز دانش بنیانی خود را برای محصول پوشش سوپرآبگریز پلی یورتانی در همین سال دریافت نموده است. این شرکت فراوری و عرضه پوشش های با کیفیت و قیمت رقابتی و مناسب در مقایسه با سایر شرکت های داخلی و خارجی را از جمله اهداف اصلی خود معرفی نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29522

به "نانو پوشش سوپرآبگریز مانع تجمع آلودگی ها روی سطح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانو پوشش سوپرآبگریز مانع تجمع آلودگی ها روی سطح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید