نتایج دیدارهای روز نخست هفته سوم

به گزارش شیوا مارکت، در جدول رده بندی 12 تیم سطح یک لیگ جهانی، تیم های صربستان، برزیل، آمریکا، فرانسه و ایتالیا، در مکان های اول تا پنجم قرار دارند و ایران با 3 پیروزی و 4 شکست، هشتم است.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته سوم

به گزارش خبرنگاران، در انتها روز نخست از هفته سوم لیگ دنیای والبیال 2106 و در گروه تیم های برتر دنیا، 6 بازی در شهرهای نانسی، تهران و دالاس برگزار گردید.

در تهران، تیم ایتالیا 3 بر یک آرژانتین را شکست داد و تیم ملی ایران با غلبه 3 بر 2 بر صربستان، نخستین شکست شاگردان نیکولا گربیچ را رقم زد.

در نانسی فرانسه، تیم ملی برزیل 3 بر صفر لهستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی فرانسه، قهرمان لیگ دنیای گذشته در 3 ست متوالی بلژیک را شکست داد.

در 2 ملاقات برگزار گردیده در شهر دالاس هم استرالیا و بلغارستان، تیم های بدون پیروزی لیگ دنیای، رکورد خود را حفظ کردند. روسیه 3 بر صفر استرالیا را شکست داد و آمریکا نیز 3 بر یک بلغارستان را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی 12 تیم سطح یک لیگ دنیای، تیم های صربستان، برزیل، آمریکا، فرانسه و ایتالیا، در مکان های اول تا پنجم قرار دارند و ایران با 3 پیروزی و 4 شکست، هشتم است. 5 تیم نخست لیگ دنیای و لهستان به مرحله نهایی مسابقات صعود می نمایند.

در ادامه ملاقاتهای هفته سوم لیگ دنیای والیبال در تهران، از ساعت 18 امروز (شنبه) صربستان به مصاف آرژانتین می رود و تیم ایران از ساعت 21 با ایتالیا روبه رو می گردد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15048

به "نتایج دیدارهای روز نخست هفته سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج دیدارهای روز نخست هفته سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید