نتیجه دربی ربطی به شرایط استقلال ندارد، باید به تیم ما حق داد

به گزارش شیوا مارکت، اصغر حاجیلو در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: پس از تساوی که مقابل نساجی به دست آوردیم چند روز است بازیکنان در حال تمرین و آماده سازی برای دیدار پرسپولیس هستند. خوشبختانه فرشید اسماعیلی و مارک نیومایر هم در تمرینات حاضرند و دیگر باید منتظر ترکیب اصلی از سوی شفر برای این دیدار باشیم.

نتیجه دربی ربطی به شرایط استقلال ندارد، باید به تیم ما حق داد

وی در خصوص دیدار استقلال برابر پرسپولیس، توضیح داد: این بازی همانند همیشه شرایط ویژه ای دارد. سالهاست که این دو تیم به مصاف یکدیگر می روند و همیشه چندین روز قبل و بعد از بازی، مردم در مورد این دیدار بحث و تبادل نظر می نمایند.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که این روزها شرایط دو تیم در جدول بسیار متفاوت است، گفت: این موضوع هیچ ربطی به این دیدار ندارد. سال 56 شرایط استقلال و پرسپولیس مثل وضعیت الان بود. تیم ما جوان بود اما پرسپولیس بازیکنان بزرگ و با تجربه ای داشت ولی در انتها بازی توانستیم با نتیجه سه بر صفر بازی را با پیروزی به انتها برسانیم بنابراین هیچ وقت موقعیت دو تیم در جدول ضامن پیروزی آنها در دربی نبوده است. خوشبختانه بازیکنان ما شرایط را کاملاً درک می نمایند و همگی آماده این بازی هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: البته پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. برانکو، تیم خوبی ساخته و حالا می خواهد با نتیجه خوب برابر ما به مصاف السد برود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی موفق خواهد شد، گفت: مهمترین اصل در این بازی آرامش، نبود استرس و شرایط روحی و روانی خوب است. شما در بازی سپیدرود و پرسپولیس دیدید که علی علیپور به خاطر فشار تماشاگران دچار استرس شد و نتوانست از یک متری دروازه سپیدرود را باز کند بنابراین بازیکنان باید بدون استرس وارد زمین گردیده تا بتوانند بازی خوبی از خود ارائه نمایند.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که آبی پوشان از ابتدای فصل تا به امروز نتایج خوبی کسب نکرده اند، توضیح داد: باید به استقلال حق بدهیم. این تیم چهار بازیکن کلیدی خود را از دست داد و تعدادی بازیکن جدید به تیم اضافه شدند بنابراین فشردگی بازی ها و عدم هماهنگی آنها با یکدیگر یکی از دلایل مهم نتیجه نگرفتن استقلال است ولی مطمئن باشید هرچه زمان بگذرد استقلال بهتر خواهد شد و در هفته های آتی شما یک تیم پرقدرت را شاهد خواهید بود.

حاجیلو در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی چه خواهد شد؟ توضیح داد: پیش بینی این بازی همیشه سخت بوده و خواهد بود ولی من به عنوان یک استقلالی امیدوارم بتوانیم با شکست پرسپولیس هم موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم و هم از لحاظ روحی آماده دو دیدار از لیگ و جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان باشیم.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1004

به "نتیجه دربی ربطی به شرایط استقلال ندارد، باید به تیم ما حق داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دربی ربطی به شرایط استقلال ندارد، باید به تیم ما حق داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید