نحوه فعالیت های دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش شیوا مارکت، با توجه به شرایط قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر، نحوه فعالیت های آموزشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

نحوه فعالیت های دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهر های کشور با توجه به شرایط قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر، به اطلاع می رساند، فعالیت های آموزشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

تمامی فعالیت های آموزشی (شامل کلاس ها و جلسات دفاع از سرانجام نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. الزام برگزاری 50 درصد کلاس های آنلاین در دانشگاه برای اساتید تا تغییر شرایط رنگ بندی شهر تبریز ملغی است.

مدیران واحد ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت های مربوطه با یک سوم حضور فیزیکی کارمندان و دو سوم به صورت دورکاری با شرایط زیر انجام پذیرد:

الف) اولویت دورکاری با کارکنانی است که مطابق بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، جزء گروه های خاص است؛ لذا مدیران با اولویت قرار دادن افراد دارای شرایط خاص، برای سایرکارکنان نیز به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا افراد به صورت چرخشی و نوبت بندی در محل کار حاضر شوند و ارائه خدمات واحد ها به گونه ای تنظیم گردد که در انجام امورات جاری خللی وارد نگردد.

ب) کارکنانی که با تایید مدیران دورکار می باشند بایستی نسبت به ثبت در سامانه حضور و غیاب (بصورت روزانه) و ارائه گزارش دورکاری اقدام نمایند.

ج) تمامی مدیران دانشگاه اعم از معاونین، مدیران ستادی، رؤسای دانشکده ها، مدیران گروه ها و رؤسای ادارات موظف به نظارت بر حضور و فعالیت های پرسنل و امور مربوطه واحد خود داشته باشند.

تمامی جلسات و رویداد های دانشگاه از قبیل شورا ها و کمیته های دانشکده ها و پژوهشکده ها و سمینار های پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهند شد.

تردد دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود مگر در مواردی که حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مسئولیت استاد راهنما و رئیس دانشکده (و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی) برای زمان های محدود ضروری تشخیص داده شده باشد. لازم به ذکر است تمامی مجوز های صادر شده قبلی 21 فروردین تاریخ 1400 ملغی خواهد شد.

دانشجویان حتی با داشتن مجوز قبلی از روز امروز شنبه 21 فروردین ماه امسال اجازه اسکان در خوابگاه ها را نخواهند داشت. دانشجویانی که قبل از این تاریخ در خوابگاه مستقر شده اند در صورت تمایل می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به اسکان در خوابگاه ها ادامه دهند.

شرکت های مستقر در مرکز رشد نیز موظف به رعایت یک سوم حضور فیزیکی کارکنان در محل کار است.

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29363

به "نحوه فعالیت های دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت های دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید