نشست تخصصی لوزانو با بازیکنان تیم ملی والیبال

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم تمرینات تیم ملی والیبال از روز شنبه هفته جاری در سال فدراسیون والیبال پیگیری می شود. رائول لوزانو معمولا در مدت برگزاری تمرینات به صورت انفرادی با بازیکنان مصاحبه می کند و موارد مورد نیاز را با آنان درمیان می گذارد.

نشست تخصصی لوزانو با بازیکنان تیم ملی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال پس از تمرین امروز گروه اول نشست های تخصصی با بازیکنان پست های مختلف را برگزار کرد تا نقاط ضعف و قوت آنان و موارد مورد نیاز برای ایجاد هماهنگی لازم با بازیکنان هم پست را به آنان یادآوری کند.

وی گروه به گروه بازیکنان در پست های مختلف مانند لیبرو، پاسور، دریافت کننده، مدافع و … به این نشست فراخواند و موارد لازم را به آنان یادآوری کرد.

این نشست ها به مدت دو ساعت پیگیری شد و تمامی بازیکنان حاضر در تمرین گروه های اول و دوم تیم ملی در آن شرکت کردند و ضمن آنالیز تمرین تک تک بازیکنان، نکات فنی لازم به آنان گوشزد شد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این رقابتها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12030

به "نشست تخصصی لوزانو با بازیکنان تیم ملی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی لوزانو با بازیکنان تیم ملی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید