نمایشگاه تخصصی گرافیک در استان قزوین برپا می گردد

به گزارش شیوا مارکت، رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، نمایشگاه لوگو و نشانه طراحان گرافیک با حضور مسئولان کشوری و استانی در استان قزوین برپا می گردد.

نمایشگاه تخصصی گرافیک در استان قزوین برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران از قزوین، محمد اسدی عصر امروز در نشست با هنرمندان استان قزوین با اشاره به برپایی نمایشگاه لوگو و نشانه طراحان گرافیک با حضور استاتیدبرجسته هنر گرافیک، گفت: این نمایشگاه با حضور استاد اسدا... چهره پرداز هنرمند شاخص رشته گرافیک هشتم اردیبهشت ماه در مجتمع ارشاد استان قزوین برپا می گردد.

وی با اشاره به اینکه آثار برجسته هنرمندان شاخص و پیشکسوت هنر گرافیک در این نمایشگاه در معرض دید هنردوستان و مردم قزوین قرار می گیرد، اعلام کرد: 200 اثر برجسته و شاخص به دبیرخانه انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین ارسال شده که 90 اثر به عنوان اثرات برگزیده انتخاب شدند.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین اضافه کرد: اثرات برتر 30 هنرمند و طراح شاخص قزوینی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

اسدی با اشاره به دیگر برنامه های این انجمن برای روز جهانی گرافیک در استان قزوین، اعلام کرد: فردا علاوه بر این برپایی نمایشگاه نشست تخصصی طراحان و هنرمندان رشته گرافیک در استان قزوین برگزار می گردد.

وی گفت: نشست تخصصی طراحان و هنرمندان گرافیگ فردا ساعت 17 در مجتمع ارشاد برگزار می گردد تا بتوان به موضوعات مرتبط با این رشته با نگاهی تخصصی و علمی پرداخت.

وی با تأکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از هنرمندان گفت: مسئولان باید حمایت اقتصادی بیشتری در رابطه با هنرهای تجسمی داشته باشند و زمینه شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان را در این بخش فراهم آورند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19351

به "نمایشگاه تخصصی گرافیک در استان قزوین برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تخصصی گرافیک در استان قزوین برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید