نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای سبد خانوار در سیریک افتتاح شد

به گزارش شیوا مارکت، محمد کریمی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد : هدف از برپایی نمایشگاه مستقیم کالا اجرای تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان ،تامین کالاهای سبد خانوار و ارائه کالا های با کیفیت و با قیمت پایین تر از سطح بازار در سیریک افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای سبد خانوار در سیریک افتتاح شد

کریمی اضافه نمود: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و ارائه کالاهای اساسی مورد احتیاج خانواده ها با قیمت مصوب تنظیم بازار شهرستان سیریک از امروز یکشنبه 7 بهمن ماه شروع به کار نموده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود : در این نمایشگاه کالاهایی از جمله گوشت قرمز منجمد ،برنج ، مرغ منجمد با قیمت مصوب تنظیم بازار شهرستان عرضه می گردد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، واحدهای صنفی و بخش خصوصی در قالب 110 غرفه برپا شده ،که انواع کالاهای مورد احتیاج مردم از قبیل پوشاک ،کیف و کفش آجیل و خشکبار، فرش ،مواد غذایی توسط اصناف و واحدهای صنفی با تخفیف 20 درصدی کمتر از قیمت مصرف کننده به مردم عرضه می گردد، و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی می توانند به محل استقرار بازرسان که در محل نمایشگاه مستقر هستند، مراجعه کنند تا اینکه به شکایات آنها رسیدگی گردد.

به گفته کریمی ، ساعت کار این نمایشگاه از 8 صبح تا 10 شب به مدت 10 روز در محل سالن ورزشی شهر سیریک فعالیت می نماید.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3001

به "نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای سبد خانوار در سیریک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای سبد خانوار در سیریک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید