نمایش PC Gaming Show امسال سر جای خود است

به گزارش شیوا مارکت، نمایشگاه E3 قرار نیست امسال برگزار شود، ولی این موضوع مانع نمایش برنامه ها و برگزاری رویدادهای مختلف از سوی رسانه ها و شرکت ها نشده است. خبرگزاری PC Gamer می خواهد مثل سال گذشته، رویداد PC Gaming Show را با نمایش بازی ها و رونمایی های مختلف، برگزار کند.

نمایش PC Gaming Show امسال سر جای خود است

برگزارکنندگان برنامه امسال PC Gaming Show قول نمایش بازی های بزرگ و کوچک متعددی را داده اند؛ طوری که قرار است رونمایی از بازی های جدید، نمایش تریلر و گیم پلی و صحبت با بازی سازان بخشی از رویداد امسال باشد. رویداد PC Gaming Show برای روز ششم ژوئن برنامه ریزی شده است. در کنار برنامه اصلی، خبرگزاری PC Gamer نمایش های مختلف و متعدد دیگری را هم برای کل روز در نظر گرفته است.

خبرگزاری PC Gamer در بیانیه خبری خود نوشته است که رویداد PC Gaming Show سال گذشته، با بیش از 6 میلیون بیننده توانست عملکرد بهتری از کنفرانس ها و نمایش های الکترونیک آرتز و نینتندو داشته باشد. ساختار برنامه امسال مشخص نشده است و نمی دانیم که آیا با یک کنفرانس از پیش ضبط شده طرف هستیم، یا برنامه ای زنده یا حتی نمایشی شبیه به نینتندو دایرکت. با این حال، گفته شده که می توانیم انتظار برنامه ای شبیه به سال گذشته را داشته باشیم.

در غیاب نمایشگاه E3 2020 قرار است به صورت جداگانه شاهد برگزاری دو رویداد مختلف از سوی خبرگزاری های IGN و GamesRadar در همان بازه زمانی باشیم. شرکت Devolver Digital هم که چند سالی است کنفرانسی برای E3 آماده و پخش می کند، گفته که امسال هم با برنامه دیجیتال دیگری به حضور خود ادامه خواهد داد. با این حال، اطلاعات دیگری از برنامه ها و کنفرانس های امسال نداریم.

انتظار داریم سونی و مایکروسافت پیش از ماه ژوئن و بازه زمانی معمول E3 از کنسول های نسل بعد خود به تفصیل صحبت کنند.

منبع: PC Gamer

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19448

به "نمایش PC Gaming Show امسال سر جای خود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش PC Gaming Show امسال سر جای خود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید