نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار اطلاع داد؛ آخرین تصمیم گیری ها در مورد میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال 98

به گزارش شیوا مارکت، نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار در رابطه با نحوه مشخص میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار اطلاع داد؛ آخرین تصمیم گیری ها در مورد میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال 98

به گزارش ، علی خدایی نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار در رابطه با آخرین تصمیم گیری در خصوص حقوق کارگران در سال آینده اظهار کرد: هرچند چندی پیش توضیحاتی درخصوص مشخص دستمزد کارگران ارائه دادیم، اما باتوجه به حجم وسیع اخبار متناقض وشرایط خاص این روز ها ذکر چند نکته را ضروری می دانم.

وی اضافه کرد: مجددا تاکید می کنم مرجع تصمیم گیری برای مزد کارگران شورایعالی کار است و هیچ مرجع دیگری نباید نمی تواند در مشخص میزان مزد کارگران دخالت کند و تمام موارد وارقام مطرح شده در رسانه ها، به غیر از حمایت ها و تاکید های مطرح شده در خصوص حق قانونی کارگران کذب بوده و شورایعالی کار هنوز تصمیمی در خصوص مزد 98کارگران نگرفته است.

نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار اعلام کرد: امروز یکی از نمایندگان مجلس در صحبت های خود، خبر از مشخص مزد کارگران در شورای حقوق و دستمزد داده بود که به نظر می رسد اشتباهی در قید کارگران و کارمندان شده بود.

خدایی گفت: لازم به تذکر است هرگونه مداخله در امور شورایعالی کار هر چند با نیت خیر به هیچ وجه مورد تایید نمایندگان کارگران نخواهد بود چرا که به خوبی واقفیم تضعیف سه جانبه گرایی در کشور عواقبی به مراتب بدتر از مشخص مزدی حتی کمتر از معمول را درپی خواهد داشت، چرا که انتخابات مجلس هر چهارسال یکبار است، ولی ما هرسال احتیاج به افزایش مزد داریم.

وی تاکید نمود: ما به حمایت های تک تک نمایندگان مجلس احتیاج داریم و راه حل این حمایت را در تقویت صندلی کارگران و افزایش توان چانه زنی به وسیله اصلاح ساختار شورایعالی کار و ایفای نقش نظارتی مجلس در اجرای بند 2ماده 41 قانونکار می دانیم نه تضعیف صندلی کارگران و ندیدن نقش نمایندگانشان در شورای عالی کار است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4093

به "نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار اطلاع داد؛ آخرین تصمیم گیری ها در مورد میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کارگران کشور در شورایعالی کار اطلاع داد؛ آخرین تصمیم گیری ها در مورد میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید