سیستم های انتخابانی در آمریکا به سادگی هک می شوند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، ماشین های رای دهی مخصوص انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا همچنان در معرض خطر هک قرار دارند. گروهی از هکرهای اخلاق گرا بعضی از این ماشین های رای گیری و سیستم های انتخاباتی را آزمایش کردند. این دستگاه ها و سیستم ها از ای بی خریداری شده بودند. آنها متوجه شدند در همه ماشین ها شکافی امنیتی وجود دارد.

سیستم های انتخابانی در آمریکا به سادگی هک می شوند

این گروه از هکرها تابستان سال جاری در کنفرانس امنیت سایبری Def Con این آزمایش را انجام دادند. اما بعدا آنها به واشنگتن سفر کردند تا یافته های خود را به اشتراک بگذارند.

طبق تحقیقات این گروه بعضی از شکاف های امنیتی موجود از جمله پسوردهای ضعیف و رمزگذاری های نامناسب اجازه دسترسی به ماشین های رای دهی و سیستم های انتخاباتی را به همه افراد می دهد.

آنها معتقدند هر کسی می تواند با هک دستگاه ها به اطلاعات آنها دسترسی یابد و اگر کارمندان حوزه های انتخاباتی اشتباهی انجام دهند یا از روش های میانبر استفاده نمایند، هکرها از راه دور قادر به دسترسی به ماشین ها هستند.

البته این نخستین باری نیست که محققان یا هکرهای اخلاق گرا اعلام نموده اند ماشین های رای گیری در معرض خطر هک قرار دارند. تابستان سال جاری کارشناسان متوجه شدند سیستم های کلیدی انتخاباتی در آمریکا مدت هاست که در فضای آنلاین بدون اقدامات امنیتی رها شده اند و حداقل یکی از فراوری نمایندگان ماشین های رای گیری، سیستم هایی را به دولت فروخته که از راه دور قابل دسترسی هستند.

با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری 2020 میلادی، ایالت های مختلف آمریکا فرصت کمی برای ایمن کردن سیستم های خود در اختیار دارند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11191

به "سیستم های انتخابانی در آمریکا به سادگی هک می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم های انتخابانی در آمریکا به سادگی هک می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید