نیروی انتظامی کوتاه نمی آید: شکایت از بیرانوند

به گزارش شیوا مارکت، نیروی انتظامی اعلام کرده به دلیل عذرخواهی نکردن بیرانوند از او شکایت خواهد کرد، مدیرعامل پرسپولیس ادعا کرده که مامور و نماینده نیروی انتظامی را به باشگاه دعوت کرده بودند و آنها خودشان نیامدند.

نیروی انتظامی کوتاه نمی آید: شکایت از بیرانوند

نیروی انتظامی کوتاه نمی آید: شکایت از بیرانوند

انگار عذرخواهی رسمی باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند برای نیروی انتظامی کافی نبوده که آنها تصمیم به شکایت گرفته اند.

طرح این شکایت را پایگاه خبری پلیس اعلام کرده و نوشته: در حاشیه دیدار روز 26 اردیبهشت پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم شاهد رفتار ناشایست علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با مأمور نیروی انتظامی حین انجام وظیفه بودیم. این در حالی است که فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد مأمور پلیس پیش از برخورد علیرضا بیرانوند، تنها در حال سلفی دریافت با سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان بوده و هیچ حرکت دیگری انجام نداده. جالب آنکه این مأمور بر حسب علاقه و اظهار خوشحالی از قهرمانی تیم محبوبش این اقدام را کرده و متأسفانه با وی رفتار اهانت آمیز می شود. به دنبال انتشار گسترده کلیپ برخورد ناشایست و دور از اخلاق دروازه بان پرسپولیس، عذرخواهی بیرانوند از مأمور پلیس به مطالبه افکار عمومی، ورزش دوستان و آحاد مردم جامعه تبدیل شد و انتظار می رفت آقای علیرضا بیرانوند که بارها و بارها در مصاحبه های مطبوعاتی مدعی اخلاق حرفه ای، منش متواضعانه و مردمی بوده در اظهار تأسف از این حرکت از نیروی پلیس رسماً دلجویی کند که متأسفانه این مطالبه عمومی محقق نشد و در یک اقدام ناشیانه و عجولانه، شاهد بودیم که سایت باشگاه پرسپولیس از طرف باشگاه متن عذرخواهی را منتشر کرد و زبان گویا و رسای دروازه بانی شد که کوچکترین اقدام و یا اظهار تأسفی برای دلجویی از مأمور پلیس نکرد و در پس بیانیه و کلی گویی های باشگاه پنهان شد. نیروی انتظامی ضمن احترام به تصمیمات کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال بر خود فرض می داند از جنبه سازمانی و در راستای صیانت از حقوق کارکنان زحمتکش و خدوم خود از طریق مراجع قضایی موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس گفته مامور نیروی انتظامی برای عذرخواهی بیرانوند به باشگاه دعوت شده بود اما نیامد: غیر از بیرانوند و سرپرست تیم، از مامور نیروی انتظامی به همراه یک نفر از معاونت فرهنگی نیروی انتظامی هم دعوت کردیم در باشگاه حضور پیدا کنند اما آنها تشریف نیاورند. ما هم پوزش بازیکن و باشگاه را نسبت به اتفاق رخ داده اعلام کردیم تا فضا آرام شود.

11 - 350

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6341

به "نیروی انتظامی کوتاه نمی آید: شکایت از بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انتظامی کوتاه نمی آید: شکایت از بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید