هتل ایران؛ هتلی میان رده و قدیمی در تهران، عکس

به گزارش شیوا مارکت، این هتل در سال 1354 افتتاح شد و از آن موقع میزبان گردشگران مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت سیاسی کشور سفر می نمایند. هتل ایران گرچه هتلی قدیمی است و انتظار می رود بنای هتل و تجهیزات آن قدیمی و کهنه باشند اما در سال 1395 برای ارتقاء سطح خدمات و بالا بردن کیفیت امکانات تحت بازسازی و بازسازی نهاده شد.

هتل ایران؛ هتلی میان رده و قدیمی در تهران، عکس

موقعیت مکانی هتل

هتل ایران در خیابان ولیعصر چند قدم دورتر از میدان ولیعصر واقع شده است و با اینکه دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد اما در خیابانی دنج و آرام قرار گرفته است. میدان ولیعصر از جمله میدان های مهم تهران است و اقامت شما در این هتل دسترسی تان به میدان ولیعصر و از آنجا به سایر جاهای دیدنی و جاهای تفریحی تهران را آسان خواهد نمود. این موقعیت یک نکته مثبت دیگر هم دارد و آن منظره زیبای خیابان ولیعصر است که همانند تابلوی نقاشی زیبایی پیش روی پنجره اتاق های هتل قرار گرفته است.

انواع اتاق های هتل

این هتل سه ستاره 40 اتاق در 6 طبقه خود دارد انواع اتاق های هتل شامل اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته دابل، اتاق های دو تخته تویین و اتاق های سه تخته هستند. امکانات داخلی اتاق ها اکثراً مشابه هم هستند و هیچ کدام از اتاق ها نسبت به اتاق دیگر رجحان خاصی ندارد مگر فضای بزرگتر بعضی اتاق ها. بد نیست این را هم در نظر داشته باشید که امکان اضافه کردن تخته اضافه به اتاق در هتل ایران تهران وجود ندارد.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل ایران مبله بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق ها ارائه می گردد. همه اتاق ها امکاناتی مانند آباژور، کمد لباس، دراور، یخچال، مینی بار و تلفن را دارند. سیستم گرمایش و سرمایش در اتاق ها تعبیه شده و برای سرگرمی مهمانان در تمامی اتاق ها تلویزیون قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت و بیکاری خود را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی بنشیند؛ همچنین امکان دسترسی به اینترنت هتل داخل اتاق نیز وجود دارد.

بد نیست بدانید که سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد احتیاج مانند شامپو، صابون، سشوار، حوله و دمپایی هستند. اگر وسیله ارزشمند و گرانبهای همراه خود دارید نگران امنیتش نباشید و با خیال آسوده آن را در صندوق امانات داخل اتاق گذاشته و به گشت و گذار و تفریح در شهر بپردازید.

امکانات و خدمات هتل

این هتل سه ستاره خدمات مختلفی از خدمات باربری گرفته تا خدمات لاندری را به مهمانان خود ارائه می دهد. آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمی هستند نگران رفت و آمد در طبقات هتل نباشند چرا که هتل ایران بین طبقات آسانسور داشته و در ورودی هتل رمپ مخصوص ویلچر تعبیه شده است.

اگر با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر نموده اید و در شهر خودروی شخصی ندارید می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره ببرید. هتل ایران از کادری حرفه ای و خوش خلق برخوردار است و پرسنل بخش پذیرش آن به صورت 24 ساعته فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند. سایر امکانات و خدمات هتل ایران عبارتند از خدمات بیدار باش، کافی شاپ، اپراتور، اتاق چمدان، اینترنت در لابی، پرینتر و فکس، پله اضطراری و غیره.

اماکن نزدیک هتل ایران

فاصله تا میدان ولیعصر: 0.6 کیلومتر

فاصله تا باشگاه افسران: 5.1 کیلومتر

فاصله تا کاخ مرمر: 5.1 کیلومتر

فاصله تا عمارت مسعودیه: 5.8 کیلومتر

فاصله تا خانه پروین اعتصامی: 6.2 کیلومتر

فاصله تا میدان مشاهیر تهران: 7.1 کیلومتر

وبلاگ باتسک: باتسک: دارالترجمه آنلاین، مترجم متن هوشمند

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28437

به "هتل ایران؛ هتلی میان رده و قدیمی در تهران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایران؛ هتلی میان رده و قدیمی در تهران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید