هتل های حبابی،راهی جالب برای اقامت در طبیعت

به گزارش شیوا مارکت، کمپ زدن در بیابان یک کار مورد علاقه برای همه مردم نیست. مطمئنان مناظر زیبا و دیدنی در کویر وجود دارد اما مردم فکر می نمایند که مجبور هستند با گرمای بالا و شرایط طاقت فرسای در آنجا مبارزه نمایند و به همین دلیل است که این نوع سفرها را کمتر انتخاب می نمایند.

هتل های حبابی،راهی جالب برای اقامت در طبیعت

راهکار؛ هتل های حبابی

راهکاری که اخیرا افراد خلاق فعال در این صنعت به آن دست یافته اند ساخت هتل های حبابی کوچکی است که می تواند بسیاری از مسائل را رفع کند و تصویر جذاب و کامل از محلی که در آن حضور دارید را به شما ارائه دهد. این اقامتگاه های حبابی اساساً یک نیم دایره گنبدی شکل هستند که توسط یک سیستم تهیه مناسب که دائما کار می نماید، هوای آن را تازه نگاه می دارد و دمای داخل را صرف نظر از دمای واقعی بیرون، به میزان معین شده حفظ می نماید. مزایای ماندن در این حباب ها کاملاً معین است و شما می توانید در عین حال که درون اقامتگاه خود هستید به صورت کامل محیط زیبایی که در آن قرار دارید را، هر لحظه از شب و روز مشاهده کنید.

از بیابان های اردن تا جنگل های برفی ایسلند، این اقامتگاه ها به شما امکان آن را می دهند که به طبیعت پیرامون خود نزدیک تر شوید و از دیدن محیط اطراف، آسمان پر ستاره و موجودات زنده لذت ببرید. با گذشت زمان هرساله این هتل های حبابی لوکس تر شده اند و امکانات آنها در حال افزایش است، شما می توانید بعضی از این سوئیت ها را با چند اتاق مجاور، تخت خواب عظیم، حمام اختصاصی و حتی سیستم گرمایش در کف پیدا نموده و آن ها را برای چند شب اجاره کنید.

بهتر است در ادامه با هم به تماشای تصاویر این هتل های حبابی بنشینیم

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: گردشبان
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17945

به "هتل های حبابی،راهی جالب برای اقامت در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های حبابی،راهی جالب برای اقامت در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید