هتل 5ستاره چَنلی بِل در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد

به گزارش شیوا مارکت، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: امروز دیگر زمان تکیه بر اقتصاد نفتی تمام شده و باید برای آینده به فکر کسب درآمد به وسیله توسعه گردشگری باشیم.

هتل 5ستاره چَنلی بِل در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ، مرتضی آبدار پنجشنبه 12 اردیبهشت 98 در مراسم کلنگ زنی احداث هتل پنج ستاره چَنلی بِل در منطقه مرزداران تبریز، گفت: افزایش هتل ها و مراکز اقامتی از جمله اهداف شورای برنامه ریزی و اجرایی تبریز 2018 بود که با همراهی شورای شهر و شهرداری تبریز و تصویب عدم اخذ عوارض احداث این اماکن، شاهد افزایش رغبت سرمایه گذاران به فعالیت در این عرصه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: رسالت دولت حمایت از بخش خصوصی و تسهیل زمینه فعالیت این بخش است و سال جاری با تکیه بر شعار رونق فراوری در کوشش خواهیم بود تا با حمایت از سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در حوزه گردشگری شاهد ایجاد اشتغال و به تبع آن رونق هر چه بیشتر فراوری داخلی باشیم.

وی ادامه داد: در طرح مصوب این هتل این پروژه امکانات گردشگری، فرهنگی و ورزشی نظیر پردیس سینمایی، سالن آمفی تئاتر، سالن های ورزشی و ... پیش بینی شده است که امیدواریم طبق برنامه ریزی اجرا شده در سال 1401 شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

آبدار در سرانجام گفت: گردشگری صنعتی مبتنی بر خدمات است و توسعه آن در کنار ایجاد اشتغال پایدار تکیه اقتصاد به فروش نفت را به حداقل می رساند.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9532

به "هتل 5ستاره چَنلی بِل در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل 5ستاره چَنلی بِل در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5ستاره چَنلی بِل در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید