هدف گذاری سیامند رحمان در مسابقات وزنه برداری معلولان دنیا

به گزارش شیوا مارکت، قوی ترین وزنه بردار معلول دنیا هدف اصلی اش در مسابقات قهرمانی دنیا در قزاقستان را خاطرنشان کرد.

هدف گذاری سیامند رحمان در مسابقات وزنه برداری معلولان دنیا

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا بامداد سه شنبه راهی قزاقستان خواهد شد.

یکی از وزنه برداران اعزامی سیامند رحمان، قوی ترین ورزشکار معلول دنیا است که در روز آخر مسابقات یعنی 19 جولای با حریفانش رقابت می نماید.

سیامند که آخرین افتخارش کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیا - اقیانوسیه است، سؤال مهمی در ذهن هوادارانش به وجود آورده، این سؤال که آیا در قزاقستان به رکورد دنیا حمله می نماید یا این کار را به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو موکول خواهد نمود.

قوی ترین وزنه بردار معلول دنیا می گوید: شرکت در رقابت های قهرمانی دنیا در قزاقستان برای من بسیار اهمیت دارد. این مسابقات پیش احتیاج حضور در پارالمپیک است. می خواهم ابتدا از کسب سهمیه حضور در پارالمپیک مطمئن شوم و پس از آن به دنبال مدال خواهم بود.

سیدیوسف یوسفی در دسته 59 کیلوگرم، امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم، نادر مرادی در دسته 72 کیلوگرم، روح الله رستمی در دسته 80 کیلوگرم، سیدحامد صلحی پور در دسته 97 کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شی در دسته 107 کیلوگرم، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان در دسته 107+ کیلوگرم؛ 9 ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی (سرمربی)، علی محمودی (مربی) و محمد تابع (سرپرست تیم)، در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

جلسه فنی این دوره از مسابقات، پنجشنبه 20 تیر و مراسم افتتاحیه 21 تیر ماه برگزار خواهند شد.

مسابقات قهرمانی دنیا که فرصتی برای کسب سهمیه رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو محسوب می گردد، از شنبه 22 تیر ماه شروع می گردد و تا آدینه 28 تیر ماه در شهر نورسلطان بر پا خواهد بود.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7562

به "هدف گذاری سیامند رحمان در مسابقات وزنه برداری معلولان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف گذاری سیامند رحمان در مسابقات وزنه برداری معلولان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید