هشدار محرمانه مقام کاخ سفید درباره ورود کرونا به فاز مرگبار جدید در آمریکا

به گزارش شیوا مارکت، هماهنگ کننده سیاست های دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در امور کرونا درباره ورود این بیماری به فاز مرگبار جدید در این کشور هشدار داده است.

هشدار محرمانه مقام کاخ سفید درباره ورود کرونا به فاز مرگبار جدید در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دکتر دبورا ال بریکس یکی از پزشک های مشاور دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا در هشداری محرمانه به مقام های کاخ سفید گفته بیماری همه گیر کووید-19 وارد مرحله ای جدید و مرگبار شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روزنامه نیویورک تایمز نوشته پیغام ال بریکس همزمان با رکوردشکنی ویروس کرونا و رسیدن شمار مبتلایان این ویروس به 100 هزار نفر در قالب یادداشتی محرمانه برای مقام های کاخ سفید ارسال شده است و در تناقض با ادعاهای مکرر و غیردقیق ترامپ قرار گرفته است که گفته بیماری مراحل پایانی اش را می گذراند.

پزشک آمریکایی در یادداشت مذکور همچنین نوشته که ترامپ و مشاورانش به جای آنکه منابع و قت خودشان را به کنترل بیماری اختصاص دهند، بخش زیادی از زمانشان را صرف جلوگیری از قرنطینه آمریکا و بسته شدن اقتصاد این کشور نموده اند.

در یادداشت او آمده است: ما در حال ورود به نگران کننده ترین و مرگبارترین مرحله این بیماری همه گیر هستیم. مسئله به تعطیل کردن کشور مربوط نیست و از ماه مارس یا آوریل هم مسئله ارتباطی به این قضیه نداشته است. مسئله اتخاذ رویکردی قاطعانه تر است که اجرا نمی گردد.

این پیغام از آن جهت حائز اهمیت است که بریکس به عنوان هماهنگ کننده سیاست های دولت ترامپ در امور کرونا دست کم در موضع گیری های علنی از شخص ترامپ یا دولت او انتقاد ننموده است. این انتقاد صریح، منعکس کننده نگرانی های فزاینده دانشمندان و کارشناسان مسائل پزشکی از وخیم تر شدن اوضاع کرونا در آمریکا است.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24948

به "هشدار محرمانه مقام کاخ سفید درباره ورود کرونا به فاز مرگبار جدید در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار محرمانه مقام کاخ سفید درباره ورود کرونا به فاز مرگبار جدید در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید