همه چیز درباره خانه گربه های وان

به گزارش شیوا مارکت، زمانی که به شهر وان سفر می کنید، جاذبه های مختلفی را از نزدیک می بینید که نظرتان را به سمت خود جلب می نماید. اگرچه ممکن است این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، اما این شهر میزبان گربه های زیبایی است که چشمانی با رنگ های متفاوت دارند و دیدن شان از نزدیک می تواند برای افرادی که دوستدار حیوانات و محیط زیست هستند یک فرصت فوق العاده باشد.

همه چیز درباره خانه گربه های وان

در شهر وان مرکزی به نام خانه گربه های وان راه اندازی شده است که از این حیوانات زیبا و دوست داشتنی حمایت می نمایند. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه ما باشید.

با خرید تور وان خبرنگاران می توانید با کمترین هزینه به این شهر سفر کنید. با مراجعه به سایت خبرنگاران و جست و جو میان تورهای وان، بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید. برای رزرو آنلاین تور وان خبرنگاران روی تصویر زیر کلیک کنید.

آشنایی با خانه گربه های وان

سال 1999 بود که مسئولان ترکیه متوجه شدند نسل گربه های وان در حال انقراض است و تنها 90 گربه از این نژاد دوست داشتنی باقی مانده است. همین امر مسئولان را به فکر راه اندازی مرکزی انداخت که بتواند مکانی امن برای گربه های وان باشد و آن ها را از خطر انقراض برهاند.

این مجموعه به نام خانه گربه های وان در مرکز استان وان راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از جاذبه های اصلی این شهر به حساب می آید. زمانی که به این مرکز سر می زنید با گربه های مختلفی رو به رو خواهید شد که هر کدام از آن سنین مختلفی دارند و زیبایی چشمان شان زبانزد همه است.

در این مرکز، تیم تحقیقاتی مشغول تحقیق بر روی گربه هاست و کوشش می نماید به یاری مطالعات علمی خود جلوی منقرض شدن نسل گربه های وان را بگیرد. ساختمان این مجموعه در داخل محوطه دانشگاه در نزدیکی دریاچه وان واقع شده است و همین امر بر زیبایی و جذابیت آن می افزاید.

برای تجربه بهترین تعطیلات با رزرو آنلاین هتل وان خبرنگاران، ارزان ترین و بهترین گزینه را برای اقامت خود در این شهر انتخاب کنید.

گربه های وان ترکیه را بیشتر بشناسید

گربه ها جزء موجودات دوست داشتنی کره زمین هستند و نژادهای مختلفی دارند. گربه وان، گونه ای خاص از گربه ها به حساب می آید که در آب و هوای وان ترکیه می توانند زنده بمانند. این گربه ها ظاهری سفید، پشمالو و جذاب دارند و رنگ تا به تای چشمان شان بسیار مشهور است.

یکی از چشم های این گربه ها به رنگ فیروزه ای و دیگری به رنگ کهربایی خودنمایی می نماید. با این حال باید به خاطر داشته باشید که تنها این نوع گربه در خانه گربه های وان نگهداری نمی شوند و گربه هایی که رنگ چشمشان یکسان است هم در این مجموعه وجود دارد.

موهای ابریشمی مانند و سفید این گربه ها باعث شده است زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشند. یکی از ویژگی هایی که این گربه ها را از سایر گربه ها متمایز می نماید غذایشان است. آن ها علاوه بر غذای مخصوص گربه عاشق هندوانه و خربزه هم هستند.

گربه های وان عاشق آب تنی هستند

گربه های شهر وان عاشق آب تنی هستند. تمیز کردن این گربه ها نسبت به سایر گربه ها باید با دقت بیشتری انجام گردد، اما به طور کلی نگهداری از آن ها کار سخت و طاقت فرسایی نیست.

این گربه ها مثل سایر گربه ها بسیار وفادار و باهوش هستند و تحرک بالایی هم دارند، شیطنت این گربه ها زبانزد عام و خاص است و دیدن شان از نزدیک می تواند برایتان جذاب باشد. این گربه ها حدود 13 سال عمر می نمایند و وزن گربه های نر به 10 تا 20 پوند و گربه های ماده شان به 7 الی 12 پوند هم می رسد

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، با خرید بلیط هواپیما وان خبرنگاران با بهترین قیمت سفر خود را به این شهر شروع کنید.

قیمت گربه های وان

اگر عاشق گربه هستید و می خواهید یکی از این موجودات دوست داشتنی را بخرید و با خود به خانه ببرید باید بدانید که قیمت آن ها بر اساس رنگ و سنی که دارند از 400 الی 800 دلار متغیر خواهد بود. اگر به شهر وان سفر کردید، سری به خانه گربه های وان بزنید و این حیوانات زیبا و دوست داشتنی را از نزدیک ببینید. بدون شک عاشق آن ها خواهید شد.

ترکیهوان

مجله کوروش بزرگ: وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27473

به "همه چیز درباره خانه گربه های وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره خانه گربه های وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید