وحید امیری در فهرست خروج ترابزون اسپور

به گزارش شیوا مارکت، وحید امیری 31 ساله که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی دو ساله از پرسپولیس به ترابزون اسپور پیوست، در آستانه جدایی از این تیم ترکیه ای قرار گرفته است. بازیکن تیم ملی کشورمان که آغاز خوبی در جمع آبی و عنابی های شهر ترابزون داشت، مدتی است که نتوانسته انتظارات اونال کارامان، سرمربی این تیم را برآورده کند و صندلی خود در ترکیب اصلی آبی وعنابی ها را به اولجای شاهان واگذار نموده است.

وحید امیری در فهرست خروج ترابزون اسپور

بر اساس گزارش نشریه دامگا ترکیه، وحید امیری که نتوانسته انتظارات را برآورده کند در لیست خروجی باشگاه ترابزون اسپور قرار داد و جهت طرفین یا با فسخ قرارداد یا فروش این بازیکن به باشگاه دیگری از هم جدا خواهد شد. دستمزد بالای امیری هم یکی از دلایل اصلی انتها همکاری طرفین است.

وحید امیری بابت بازی در فصل اول حضورش در ترابزون اسپور دستمزدی معادل 750 هزار یورو در سال دریافت می نماید و در صورت ادامه حضورش در این تیم بابت فصل دوم هم 650 هزار یورو نصیبش خواهد شد.

البته با وجود شایعه خروج امیری از تیمش ستاره ایرانی ترابزون در حالی که بازی بعدی تیمش را به دلیل سه اخطاره بودن از دست داده اما در اردوی بعدی تیمش حضور دارد. ترابزون میخواهد یک اردو در کشور آلمان برگزار کند و مسوولان این باشگاه پاسپورت وحید امیری را هم برای حضور در این اردو گرفته اند.

12-165

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6202

به "وحید امیری در فهرست خروج ترابزون اسپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری در فهرست خروج ترابزون اسپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید