ورمزیار: ساکت بودن استراماچونی خیلی هم خوب نیست، دیدار با نفت مسجدسلیمان سخت ترین بازی فصل است

به گزارش شیوا مارکت، مربی پیشین استقلال گفت: پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان می تواند ورق را برای استقلال برگرداند و از لحاظ روحی و روانی به تیم پیش از دربی انرژی بدهد.

ورمزیار: ساکت بودن استراماچونی خیلی هم خوب نیست، دیدار با نفت مسجدسلیمان سخت ترین بازی فصل است

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, گفت: تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس بود که هنوز به شرایط آرمانی شان دست پیدا نکرده اند، مخصوصاً برای استقلال که در هفته های آخر پیش از آغاز لیگ هم تغییرات زیادی داشته و این فرصت خوبی بود که در این مدت تیم به هماهنگی لازم برسد و تیمی یکدست شکل بگیرد. اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر مثل روزبه چشمی که هنوز از وضعیتش بی خبر هستیم می تواند به تیم یاری کند و تا حدودی هارمونی تیم سال های گذشته استقلال را به وجود بیاورد.

زمان خوبی در اختیار استقلال بوده و اگر از آن درست استفاده شده باشد می تواند باعث تحول در تیم گردد وی با بیان این جمله ادامه داد: مصدومیت فرشید باقری یکی از عواملی است که برای استقلال پیش آمده و امیدوارم به زودی این بازیکن به بهبودی کامل برسد. امیدوارم ریگی بتواند به جای باقری در وسط میدان به تیم یاری کند و فصل خوبی را برای خودش و استقلال رقم بزند.

مربی پیشین استقلال درباره اینکه این تیم و استراماچونی مدتی از حواشی دور بوده اند, یادآور شد: این که استقلال و استراماچونی از حواشی دور باشند خیلی خوب است اما خیلی ساکت بودن هم خوب نیست! مردم باید همه چیز را بدانند و مربی باید کم و زیاد باشگاه را عنوان کند تا برطرف گردد. اگر در این مدت مسائل برطرف شده که خیلی خوب است اما اگر هنوز مسائل مانده باید از طرف استراماچونی یا روابط عمومی باشگاه اعلام گردد. ظاهراً الآن شرایط خیلی خوب است و امیدوارم آرامش همواره در تیم باقی بماند, چون استقلال چند سالی خوب نبوده و الآن هم لیگ را خوب آغاز نکرده و برای موفقیت احتیاج به آرامش دارد.

ورمزیار در رابطه با دیدار فردای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اعلام نمود: این بازی می تواند سخت ترین دیدار استقلال در نیم فصل اول باشد، از این جهت که این بازی می تواند ورق را برای استقلال برگرداند و از لحاظ روحی و روانی به تیم پیش از دربی انرژی بدهد. پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان می تواند یاری زیادی برای دیدار با پرسپولیس کند، در این صورت اگر استقلال بتواند با روحیه خوبی که از برد مقابل نفت می گیرد, در دربی نیز به فزونی دست پیدا کند اعتماد به نفس خوبی می گیرد و می تواند موفقیتش در نیم فصل را تضمین کند اما اگر تیم در این دو بازی نیز نتیجه نگیرد فکر می کنم نیم فصل اول را از دست بدهد, چراکه از دست دادن 12-10 امتیاز در 4 بازی نخست شرایط خیلی بدی را رقم خواهد زد. از این جهت دیدار با نفت مسجدسلیمان که تیم خوبی سال جاری دارد می تواند برای استقلال معین کننده و مهم باشد.

+

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 10791

به "ورمزیار: ساکت بودن استراماچونی خیلی هم خوب نیست، دیدار با نفت مسجدسلیمان سخت ترین بازی فصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: ساکت بودن استراماچونی خیلی هم خوب نیست، دیدار با نفت مسجدسلیمان سخت ترین بازی فصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید